Asa cum am promis cititorilor nostri, Graiul Salajului va monitoriza lunar, stadiul lucrarilor de investitii si a proiectelor prevazute pentru Zalau, aflate in diferite etape de realizare. Ca atare, am solicitat Executivului Primariei Zalau, o situatie cu informatii complecte in legatura cu acest subiect, motiv pentru care ,suntem astazi in masura sa vi-l aducem la cunostinta! Urmariti cu atentie subiectul si vedeti daca, acolo unde locuiti s-au munciti, sunt prevazute investitii care pot creste gradul dumneavoastra de confort general.

rn

 

rn

Programul Operatioal Regional – Axa 4.1 – mobilitate urbana durabila

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Modernizare sistem de transport in comun, achizitie autobuze (20 buc.), statii de incarcare, e-ticketing, Inteligent Transport System

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 70733/30.09.2019 cu Asocierea S.C. Anadolu Automobil Rom S.R.L. – S.C. Aic Trucks S.R.L. – S.C. Radcom S.R.L.

rn

Valoare contract: 68.543.583,50 lei cu TVA

rn

Durata contract: 16 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: in ianuarie/februarie 2020 se vor aduce primele autobuze

rn

Contractul vizeaza achizitia a 20 de autobuze electrice (10 autobuze urbane electrice din gama de 10 m si 10 autobuze electrice din gama de 12 m); sistem de monitorizare al flotei pentru 65 de autobuze; sistem de e-ticketing pentru 65 de autobuze; sistem de informare calatori in 10 statii de autobuz si in 20 de autobuze; sistem de monitorizare calatori; sistem integrat de gestiune si diagnosticare electronica (SIGDE) prin CAN – 20 de seturi; programe si licente; statii de incarcare pentru autobuze electrice (6 statii de incarcare rapida si 20 de statii de incarcare lenta); SDV-uri, echipamente si softuri specifice pentru executarea lucrarilor de intretinere si reparatii; servicii de instruire a personalului; serviciul de proiectare, constructii, montaj, probe si punere in functiune pentru statiile de incarcare si punctele de transformare.

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Trotuare si piste de biciclete Bulevardul Mihai Viteazul

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 62526/28.08.2019 cu Drum Construct S.R.L.

rn

Valoare contract: 19.999.399,09 lei cu TVA

rn

Durata contract: 24 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Se va emite ordinul de incepere cu data de 20.11.2019

rn

Principalele tipuri de lucrari care vor fi executate in cadrul acestui proiect sunt realizarea/reabilitarea trotuarelor, realizarea pistei de biciclete, canalizarea pluviala, precum si infrastructura subterana pentru retelele de telecomunicatii.

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Modernizare coridor integrat de mobilitate urbana axa est-vest: Str. Gheorghe Doja

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 68306/20.09.2019 cu Asocierea SC Avril SRL & SC Delcar SRL

rn

Valoare contract: 10.117.466,06 lei cu TVA

rn

Durata contract: 24 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 01.10.2019

rn

in momentul de fata se intervine pe partea dreapta a trotuarului, de la Primaria Municipiului Zalau inspre Cartierul Bradet, pana la intersectia cu Str. Stadion. Principalele tipuri de lucrari executate pe acest tronson cuprind reabilitarea trotuarului, amenajarea pistei de biciclete, reabilitare canalizare pluviala si realizare canal tehnic pentru curenti slabi.

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Modernizare coridor integrat de mobilitate urbana axa est-vest: Str. Simion Barnutiu- Str. Voievod Gelu

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 51627/10.07.2019 cu Drum Construct SRL

rn

Valoare contract: 21.501.882,94 lei cu TVA

rn

Durata contract: 24 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 01.08.2019

rn

Lucrarile la acest obiectiv de investitii sunt in derulare. Pana in momentul de fata s-a executat canalizarea pluviala si canalul tehnic pentru telecomunicatii de la Strada Industriei pana la primul sens giratoriu.

rn

Pe Str. Simion Barnutiu se vor reabilita si extinde trotuarele, sistemul de canalizare pluviala, statiile de autobuz (9 statii), va fi amenajata o pista de biciclete, iar pe o distanta de 1,4 km se va amenaja, pe un singur sens, un traseu dedicat autobuzelor transportului public.

rn

 

rn

Programul Operational Regional – Axa 4.3 – comunitati urbane marginalizate

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Amenajare centru de zi pentru copii in municipiul Zalau prin schimbarea destinatiei punctului termic P.T.17

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 20184/29.03.2019 cu SC Tacon SRL

rn

Valoare contract: 2.757.413,21 lei cu TVA

rn

Durata contract: 12 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 22.05.2019

rn

Pana in momentul de fata au fost efectuate lucrarile de demolare necesare, iar acum se lucreaza la compartimentarea spatiului. S-a finalizat planseul peste etaj si se lucreaza la atic. De asemenea, a fost relocat un post de transformare electric.

rn

Lucrarile sunt in grafic si vor fi finalizate anul viitor in luna mai, conform calendarului stabilit.

rn

 

rn

Programul Operational Regional – Axa 4.5 licee tehnologice

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea unitatii de invatamant "Liceul Tehnologic Mihai Viteazul" din municipiul Zalau – etapa I internat

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 30431/14.05.2019 cu SC Clio SRL

rn

Valoare contract: 4.382.960,98 lei cu TVA

rn

Durata contract: 12 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 04.06.2019

rn

Lucrarile sunt in curs de executie. Obiectivul proiectului este cresterea calitatii infrastructurii educationale relevante pentru piata fortei de munca. Pentru atingerea obiectivului, proiectul propune imbunatatirea conditiilor de cazare in internatul Liceului Tehnologic Mihai Viteazul pentru 163 de beneficiari, fiind amenajate 78 de camere cu doua locuri, 4 camere cu un loc, 1 camera pentru persoane cu dizabilitati, 2 camere de oaspeti, 9 oficii, sala de mese, spalatorie, cabinet medical; fiecare camera va avea baie proprie. Toate incaperile vor fi dotate cu mobilier. Vor fi inlocuite instalatiile termice, electrice si cele sanitare. intreaga cladire va beneficia de lucrari de crestere a eficientei energetice.

rn

in momentul de fata se lucreaza la compartimentari interioare, instalatii sanitare si inlocuire acoperis. inlocuirea acoperisului se va finaliza in a doua parte a lunii noiembrie.

rn

 

rn

Programul Operational Regional – Axa 3.1 B – eficienta energetica cladiri publice

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Cresterea eficientei energetice a Liceului cu Program Sportiv "Avram Iancu" din municipiul Zalau

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 8788/13.02.2019 cu Drum Construct SRL

rn

Valoare contract: 10.589.972,40 lei cu TVA

rn

Durata contract: 20 luni (2 luni proiectare + 18 luni execuţie)

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 19.08.2019

rn

Lucrarile sunt in derulare. Au fost finalizate lucrarile la acoperisul Corpului A, iar in momentul de fata se lucreaza la acoperisul Corpului B si inlocuire geamuri la salile de clasa.

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Cresterea eficientei energetice a Liceului de Arta "Ioan Sima" din Municipiul Zalau

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 3589/21.01.2019 cu Asocierea SC Paulo Gepa SRL & Oviluc SRL

rn

Valoare contract: 5.799.762,88 lei cu TVA

rn

Durata contract: 15 luni (3 luni proiectare + 12 luni execuţie)

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 24.06.2019

rn

Lucrarile sunt in derulare. Au fost finalizate lucrarile la acoperisul Corpului principal, iar in momentul de fata se lucreaza la etajele superioare (schimbare instalatii electrice, termice, finisaje).

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Cresterea eficientei energetice a Liceului Reformat "Wesselenyi" din municipiul Zalau

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 76288/05.12.2018 cu SC Clio SRL

rn

Valoare contract: 3.629.941,38 lei cu TVA

rn

Durata contract: 15 luni (3 luni proiectare + 12 luni execuţie)

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 18.06.2019

rn

Lucrarile sunt in derulare. Au fost finalizate lucrarile la acoperis si lucrarile la fatada principala, iar in momentul de fata se lucreaza la etajele superioare (tencuieli sali de clasa + grupuri sanitare).

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Gradinita cu program prelungit si cresa Cartier Meses, Str. Al. Lapusneanu din Municipiul Zalau – etapa I Cresa

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 21865/04.04.2019 cu SC Drum Construct SRL

rn

Valoare contract: 4.542.544.77 lei cu TVA

rn

Durata contract: 17 luni (5 luni proiectare – 12 luni execuţie)

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 15.10.2019

rn

Se executa fundaţii.

rn

 

rn

Programul operational regional – Axa 3.1 A – eficienta energetica cladiri rezidentiale

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte: A96, Gulliver, L

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract pt. Bloc A96 23194/04.04.2018 cu SC TCI Cluj SRL

rn

Valoare contract: 2.251.179,30 lei cu TVA

rn

Durata contract: 18,5 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 10.05.2018

rn

La blocul A96 termenul de finalizare al lucrarilor este noiembrie 2019. La acest bloc lucrarile sunt aproape finalizate. A fost montat liftul la scara B, urmeaza verificarea si autorizarea ISCIR. Mai sunt de realizat doua rampe de acces pentru persoane cu dizabilitati.

rn

Nr. contract pt. Bloc Gulliver 27772/27.04.2018 cu SC TCI Cluj SRL

rn

Valoare contract: 1.490.082,80 lei cu TVA

rn

Durata contract: 17,5 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 30.05.2018

rn

La blocul Gulliver in data de 14.11.2019 va incepe recepţia lucrarilor

rn

Nr. contract pt. Bloc L 27772/27.04.2018 cu SC TCI Cluj SRL

rn

Valoare contract: 551.346,87 lei cu TVA

rn

Durata contract: 15 luni

rn

Sursa de finanţare: POR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 30.05.2018

rn

 

rn

La blocul L este finalizata procedura de receptie.

rn

 

rn

Programul National de Dezvoltare Rurala

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Modernizarea si extinderea retelei de drumuri forestiere din municipiul Zalau

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 72700/23.11.2018 cu SC Athos Com SRL

rn

Valoare contract: 7.434.965,00 lei cu TVA

rn

Durata contract: 16,5 luni

rn

Sursa de finanţare: PNDR

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 19.02.2019

rn

Se lucreaza pe 4 tronsoane: Valea Zalaului – Orlat, Aghires – Catelusa, Meses 2, Meses 1 – Cabana Pionerilor, inclusiv amenajare sector 1 si 2.

rn

 

rn

Programul Operational Capacitate Administrativa

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Implementare portal servicii online catre cetateni, integrare fluxuri in sistemul informatic actual, dotare echipamente, asigurare semnaturi electronice, actualizare web www.zalausj.ro, in cadrul implementarii proiectului "SPECIAL ZALaU – Servicii Publice Electronice de Calitate si Integrate pentru Administratia Locala din Municipiul Zalau"

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 32117/22.05.2019 cu Asocierea SC Sobis SRL & SC Indeco SRL

rn

Valoare contract: 1.874.789,07 lei cu TVA

rn

Durata contract: 21 luni

rn

Sursa de finanţare: POCA

rn

Stadiul de realizare:

rn

 

rn

Este in curs de derulare contractul pentru realizare platforma dedicata serviciilor electronice ce vor putea fi accesate de catre cetateni.

rn

Autoritatea Fondului de Mediu

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Statii de reincarcare pentru vehicule electrice in municipiul Zalau

    rn

  2. rn

rn

S-a publicat achizitia in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (proiectare + executie) anunţul nr. SCN 1058252/12.11.2019 cu termen de depunere a ofertelor 03.12.2019.

rn

Proiectul cuprinde amenajarea a 4 statii de reincarcare, doua in parcarea adiacenta Primariei Municipiului Zalau si doua in parcarea de la Sala Sporturilor "Gheorghe Tadici".

rn

 

rn

Fonduri guvernamentale

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Transformare imobil bloc Silvania – Astralis in bloc de locuinte sociale

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 28009/02.05.2018 cu SC Paulo Gepa SRL

rn

Valoare contract: 1.726.282,81 lei cu TVA

rn

Durata contract: 12 luni

rn

Sursa de finanţare: fonduri guvernamentale

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 23.07.2018

rn

 

rn

Lucrarile de investitii la obiectivul "Transformare imobil bloc Silvania – Astralis in bloc de locuinte sociale, din municipiul Zalau", s-au finalizat in data de 12.11.2019, iar constructorul a solicitat recepţia.

rn

Proiectul este finantat de Ministerul Dezvoltarii – program de construire locuinte sociale

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Reabilitare traseu de drum judetean DJ191C Nusfalau-Crasna-Zalau-Creaca pe teritoriul administrativ al municipiului Zalau, Str. 22 Decembrie 1989 – Tronson I

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 44739/18.07.2018 cu Asocierea SC Euroconstruct SRL & SC Drum Construct SRL

rn

Valoare contract: 9.312.974,29 lei cu TVA

rn

Durata contract: 14 luni

rn

Sursa de finanţare: PNDL

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 01.08.2018

rn

Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Locala

rn

Sunt executate urmatoarele categorii de lucrari: reabilitare drum (cu pista de biciclete, doua zone de parcari, opt refugii pentru statiile de autobuz, spatii verzi, refacerea trotuarelor); reparatii a trei poduri; canalizare pluviala; instalatii telecomunicatii – cabluri neconventionale.

rn

in momentul de fata se lucreaza in santier pentru a finaliza lucrarile de semnalizare rutiera.

rn

Se lucreaza la zona de piste de biciclete si trotuare si aducerea la cota a caminelor de canalizare.

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Reabilitarea, modernizarea, dotarea si extinderea cinematografului Scala din municipiul Zalau, judeţul Salaj

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 98/04.04.2019 incheiat intre Compania Naţionala de Investiţii SA si Asocierea TCI Contractor General SA & Avitech CO SRL

rn

Valoare contract: 11.689.888,00 lei cu TVA

rn

Durata contract: 13 luni

rn

Sursa de finanţare: fonduri guvernamentale

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 12.09.2019

rn

Finantarea obiectivului de investitii se face in cadrul Programului National de Constructii de Interes Public/social, derulat de Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fonduri Europene (MDRAPFE), prin Compania Nationala de Investitii.

rn

in sarcina Municipiului Zalau, pentru acest obiectiv de investitii, au revenit efectuarea lucrarilor de demolare.

rn

Nr. contract 47361/24.06.2019 cu SC Citadin Zalau SRL

rn

Valoare contract: 274.852,12 lei cu TVA

rn

Durata contract: din 24.06.2019 pana in data 09.12.2019

rn

Sursa de finanţare: fonduri bugetare

rn

Prin urmare, a fost demolat corpul B si au fost efectuate alte lucrari de demolare interioara in vederea predarii amplasamentului catre constructorul TCI CONTRACTOR GENERAL S.A.

rn

 

rn

 

rn

Agentia Nationala pentru Locuinte

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Construirea de locuinte ANL

    rn

  2. rn

rn

Lucrarile la acest obiectiv sunt in desfasurare. in prezentsunt construite 3 etaje din 10 la primul bloc si doua etaje din 6 la cel de-al doilea.

rn

 

rn

Buget local

rn

 

rn

    rn

  1. rn

    Reabilitare cladire de patrimoniu de pe Str. Unirii nr. 15

    rn

  2. rn

rn

Nr. contract 11810/20.02.2018 cu SC Tacon SRL

rn

Valoare contract: 1.514.672,47 lei cu TVA

rn

Durata contract: 24 luni

rn

Sursa de finanţare: fonduri bugetare

rn

Stadiul de realizare: Ordin de incepere cu data de 05.03.2018