Furnizorii de semnal TV prin cablu, telefonie si Internet au fost controlati, in a doua parte a lunii martie, de catre inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor. Au fost verificati sase operatori, trei dintre acestia furnizand doar serviciul de internet. Potrivit datelor primite de la OPC Salaj, o parte din actiuni au fost efectuate in colaborare cu reprezentanti ai Garzii Financiare Salaj. In urma controalelor s-a constatat ca unii operatori nu aveau afisate in mod vizibil denumirea firmei, programul de functionare, lista serviciilor prestate si a tarifelor aferente. De asemenea, nu se face informarea completa, corecta si precisa a consumatorilor asupra caracteristicilor esentiale ale serviciilor prestate (pachete de programe, conditiile de instalare, de posesie a unui decodor, modificarea grilei de programe, termene de plata, de reconectare, conditii de reziliere, etc.). Iar unii nu aveau afisat la loc vizibil numarul de telefon gratuit al consumatorilor si nici adresa OPC Salaj. Pentru deficientele constatate, inspectorii au aplicat un avertisment si doua amenzi contraventionale in valoare de 4.000 de lei si au dispus masuri de intrare in legalitate.