De cele mai multe ori, românii fie uită să vadă frumuseţea din faţa lor, fie o ignoră. În aceste condiţii, autorităţile ar trebui să găsească soluţii pentru a pune în valoare frumuseţile naturale, pe care de le-ar avea alte ţări ar face bani frumoşi doar de pe urma vizitelor turiştilor. Niciodată n-am ştiut să ne promovăm valorile în acest domeniu. La ora actuală, se pistonează pe centrele de informare turistică, multe fără nici un rost. Dând timpul în urmă, unii miniştri cu mare emfază (un exemplu fiind cel al Elenei Udrea) considerau că un simplu desen al unei frunze stilizate poate rezolva aducerea turiştilor pe meleagurile noastre, fără însă ca să se umble la miezul problemei, adică să se aloce fonduri pentru punerea în valoare a celor mai importante obiective. Si atunci ne mai mirăm de ce un sejur la Balaton, în Ungaria, ori la „nisipurile de aur” din Bulgaria, este mult mai ieftin decât în România. stop_coloana

După cum s-a văzut şi în cazul Sărbătorilor de iarnă, manifestările tradiţionale au avut succese peste hotare, unde, se pare, tot ce e vechi este mult mai apreciat. În aceste condiţii, n-ar fi rău ca ajutaţi de autorităţi (nu neapărat prin centre de informare turistică), românii să descopere frumuseţea din faţa lor. Nu de alta, dar avem prea multă şi-i păcat să o irosim cu frunze-emblemă şi palmieri pe litoral.