Primaria Zalau vrea "comunicare eficienta" intre administratia publica si cetateni in cazul situatiilor de urgenta cauzate de fenomene meteorologice extreme.
rn
Astfel, Primaria Municipiului Zalau a anuntat ieri, 9 iunie 2019, ca in cadrul site-ului institutiei, la sectiunea "Administratie Publica" a fost creata o subsectiune destinata "Managementului situatiilor de urgenta", care cuprinde informatii privind gestionarea acestor evenimente si planul de masuri al administratiei locale.
rn
Primaria a stabilit o persoana de contact care va pastra permanent legatura cu cetatenii si a fost pusa la dispozitie o adresa de e-mail care pot fi utilizata in cazul situatiilor de urgenta. Persoana, care a fost desemnata este consilierul pe protectie civila din cadrul institutiei, Rus Radu, tel: 0260 610 550, int. 104, e-mail rusradu@zalausj.ro, de asemenea solicitari vor putea fi trimise si pe adresa de e-mail: cereri@zalausj.ro.
rn
Primaria a mai anuntat ca este functionala inclusiv o linie telefonica cu apel gratuit, disponibila non-stop, la care cetatenii se pot adresa, iar numarul de telefon este 0800 800 779.
Pentru a verifica disponibilitatea acestui numar am sunat si ne-a raspuns un ofiter de serviciu la poarta Primariei.
rn
Reamintim ca Opozitia din Consiliul Local Municipal Zalau – consilieri ai PNL si PMP – a criticat dur modul prin care Primaria Zalau a comunicat in ziua dezastrului din 28 mai, cand grindina a facut prapad si persoanele care administrau pagina de facebook au cenzurat si au sters comentariile celor care cereau explicatii in evenutalitatea unor despagubiri, pe care cetatenii inca le mai asteapta.