Dupa Grindina din Mai, Primaria vrea ‘comunicare eficienta’
Primaria Zalau vrea "comunicare eficienta" intre administratia publica si cetateni in cazul situatiilor de urgenta cauzate de fenomene meteorologice extreme.
rn
Astfel, Primaria Municipiului Zalau a anuntat ieri, 9 iunie 2019, ca in cadrul site-ului institutiei, la sectiunea "Administratie Publica" a fost creata o subsectiune destinata "Managementului situatiilor de urgenta", care cuprinde informatii privind gestionarea acestor evenimente si planul de masuri al administratiei locale.
rn
Primaria a stabilit o persoana de contact care va pastra permanent legatura cu cetatenii si a fost pusa la dispozitie o adresa de e-mail care pot fi utilizata in cazul situatiilor de urgenta. Persoana, care a fost desemnata este consilierul pe protectie civila din cadrul institutiei, Rus Radu, tel: 0260 610 550, int. 104, e-mail rusradu@zalausj.ro, de asemenea solicitari vor putea fi trimise si pe adresa de e-mail: cereri@zalausj.ro.
rn
Primaria a mai anuntat ca este functionala inclusiv o linie telefonica cu apel gratuit, disponibila non-stop, la care cetatenii se pot adresa, iar numarul de telefon este 0800 800 779.
Pentru a verifica disponibilitatea acestui numar am sunat si ne-a raspuns un ofiter de serviciu la poarta Primariei.
rn
Reamintim ca Opozitia din Consiliul Local Municipal Zalau – consilieri ai PNL si PMP – a criticat dur modul prin care Primaria Zalau a comunicat in ziua dezastrului din 28 mai, cand grindina a facut prapad si persoanele care administrau pagina de facebook au cenzurat si au sters comentariile celor care cereau explicatii in evenutalitatea unor despagubiri, pe care cetatenii inca le mai asteapta.
