In urma aparitiei in ziarul nostru a articolului „Dolce isi bate joc de clienti”, am primit la redactie mai multe sesizari in care cetateni din diferite colturi ale judetului se plang ca nu pot lua legatura cu angajatii companiei pentru a reclama deranjamentele la televiziunea prin cablu, la telefonie, ori internet, sau chiar a renunta la seviciile prestate de firma. Din Cehu Silvaniei, de pilda, de pe strada Avram Iancu, bloc E4, ap 7, familia Mitrea s-a mutat de aproape o luna. Si tot de aproape o luna incearca disperata sa ia legatura cu compania Dolce pentru a rezilia contractul de telefonie si cablu, avand in vedere ca nu mai locuieste la adresa respectiva. „Nu pot da nicicum de ei, se plange capul familiei, si ma taxeaza in continuare. Mi s-a spus la telefon sa apas pe diferite taste, dar de la celalalt capat al firului robotul o tine pe a lui si iti insira tot felul de oferte. Cand, in sfarsit, mi s-a spus sa formez la telefon ultimele 13 cifre din codul de factura, raspunsul a fost . Am repetat de mai multe ori si acelasi raspuns. De la Romtelecom nimeni nu-mi da nicio informatie, trimtandu-ma pe piste false, adica la niste numere de telefon ai caror stapani sunt robotii”. Lucru verificat si de noi. Dl. Mitrea spune ca nu va plati abonamentul atata timp cat a renuntat la serviciile firmei, iar daca va fi cazul, va apela la instanta.