La intalnirea directorului executiv al Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Salaj, Romeo Sarca, cu reprezentanti ai mass-media locala s-au pus pe tapet doua probleme. Si anume rezultatele atinse de AJOFM Salaj prin implementarea masurilor active si contributia proiectului Campanie de comunicare prin serviciile SPO (Serviciul Public de Ocupare) oferite tinerilor si angajatorilor. Acestea pentru imbunatatirea imaginii respectivei institutii in fata clientilor sai. Situatia ocuparii fortei de munca in Salaj pe primul semestru al acestui an se prezinta astfel: numarul total de persoane incadrate a fost de 2262 de persoane din care 1176 in mediul urban si 1086 din mediul rural. Imbucurator este faptul ca 944 de persoane au varsta peste 45 de ani. De asemenea, s-au incadrat in munca patru persoane ca urmare a acordarii serviciilor de informare si consiliere profesionala, 67 de persoane prin organizarea cursurilor de formare profesionala, 218 prin acordarea de alocatii pentru somerii care se incadreaza inaintea expirarii somajului. 46 de persoane s-au incadrat in alte localitati cu schimbarea domiciliului, pentru care agentia acorda 3.500 de euro. Tot prin Programul de Ocupare a Fortei de Munca, in primele sase luni ale anului s-au incadrat 151 de absolventi din institutiile de invatamant superior, prin subventionarea locului de munca. In luna iunie, in evidentele AJOFM Salaj erau inregistrati 6067 someri din care 47 absolventi ai promotiei 2010, rata somajului inregistrand valoarea de 5,60 la suta. Pentru a obtine rezultate in reducerea numarului somerilor atat la nivel judetean cat si national s-a implementat proiectul strategic Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor.