Femeia care a reclamat vineri la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Salaj faptul ca a cumparat din hipermarketul Kaufland iaurt care expirase de cateva zile a primit o „despagubire neoficiala” de 65 de lei din partea directorului Kaufland Zalau. Dupa ce zalauanca a prezentat produsul expirat si bonul fiscal comisarilor OJPC Salaj, s-a intors la hipermarket pentru a i se restitui contravaloarea produsului cumparat. Clienta a stat de vorba si cu directorul magazinului, caruia i-a explicat detaliat nemultumirile sale si istoricul incidentelor pe care le-a avut in magazin, inclusiv un episod in care a fost obligata sa plateasca de zece ori niste banane in urma unei erori la cantar. Directorul si-a cerut scuze pentru incident si a dorit sa despagubeasca clienta cu suma de 65 de lei pentru neplacerile cauzate, bani pe care directorul i-a scos din propriul buzunar. In momentul depunerii reclamatiei la OJPC, reclamanta a solicitat comisarilor aplicarea unei sanctiuni contraventionale agentului economic, restituirea contravalorii produsului, precum si o suma de bani despagubire. Cum directorul a rezolvat singur des-pagubirea, clienta a solicitat ulterior retragerea des-pagubirii financiare din reclamatie. „Directoarea mi-a dat suma de 65 de lei din propriul buzunar, cerandu-si scuze pentru incidentul cu bananele. Mi-a spus ca daca ea ar fi fost director al magazinului in acea perioada, nu permitea sa se achite de zece ori contravaloarea produsului. Din moment ce eu am prezentat produsul la casa este clar ca nu aveam intentia sa il fur din magazin, eventual l-as fi ascuns intr-o sacosa sau sub haine. Prin urmare, directoarea mi-a inapoiat suma de bani ce o achitasem eu atunci”, a declarat reclamanta. Aceasta a precizat ca a citit toate comentariile de la materialul publicat luni in Graiul Salajului si spune ca reclamatia pentru iaurtul expirat nu a fost o razbunare, dar considera ca a muncit pentru acei bani cu care isi face cumparaturile. „Nu am nimic cu magazinul Kaufland. Se putea intampla acelasi incident in oricare alt magazin. Atata timp cat muncim pentru bani, vrem sa fim respectati”, conchide zalauanca.
Protectia Consumatorului va sanctiona Kaufland
Comisarul sef al OJPC Salaj, Claudiu Silaghi, a declarat ca s-a efectuat controlul la Kaufland chiar vineri, dupa ce s-a depus reclamatia, dar produsul respectiv nu a mai fost gasit pe raft de comisari, dupa cum era de asteptat. Procesul verbal in urma controlului va fi finalizat abia vineri, cand vom afla si valoarea amenzii aplicate agentului economic. „Am dispus un control extins la Kaufland, dar produsul nu mai exista pe raft. Vom aplica o sanctiune contraventionala, iar clienta a recuperat valoarea produsului. In momentul in care va fi finalizat procesul verbal, il vom putea prezenta”, conchide seful OJPC Salaj.
Kaufland nu a recunoscut despagubirea
Am contactat telefonic directorul Kaufland Zalau, dar nu a dorit sa comenteze sub nicio forma incidentul si ne-a directionat catre biroul de presa al Kaufland Romania. Am solicitat prin e-mail, conform procedurii standard, confirmarea sau infirmarea despagubirii pe care directorul a achitat-o din propriul buzunar si momentul in care a avut loc impacarea partilor, insa raspunsul primit a fost cat se poate de „dulce”. „Kaufland garanteaza fiecarui client prin <> ca produsele expuse la vanzare corespund cerintelor legale si ca se afla intotdeuna in termenul de garantie oferit de producator. Daca totusi un client gaseste unul sau mai multe articole care expira la sfarsitul zilei, primeste de la noi un bon in valoare de 3 lei. Oferim aceasta garantie deoarece noi dorim ca in ultima zi a termenului de valabilitate articolul sa nu mai existe la vanzare. Regretam foarte mult greseala noastra si ca clienta noastra nu a fost multumita de solutiile oferite in incercarea de a solutiona la fata locului incidentul, deoarece pentru Kaufland satisfactia clientului este intotde una pe primul loc”, se arata in comunicatul transmis de biroul de presa al Kaufland..
Directorul Kaufland a despagubit personal reclamanta iaurtului expirat
Articole
Postul Sfintei Marii
”Dacă lumea ar posti, nu s-ar mai face arme, n-ar mai fi războaie, tribunale și închisori. Postul i-ar ajuta pe toți să se înfrâneze, nu numai de la mâncare, ci să izgonească iubirea de arginți, lăcomia și orice vicleșug.” (Sfântul Vasile cel Mare) Dragi cititori, a început postul Adormirii Maicii Domnului, cunoscut în popor și sub denumirea de postul Sfintei Marii. Acesta durează două săptămâni și se încheie în data de 14 august, înainte de marea sărbătoare…
Mai mult...Solidaritatea
Ziua bună, dragi cititori! Într-o veche istorisire, doi soldați traversau, noaptea, o pădure înzăpezită. Atacați de o haită de lupi, ei s-au așezat spate în spate și s-au apărat reciproc. Astfel, fiecare a avut o perspectivă diferită asupra pericolului, dar, alegând să rămână împreună și să conlucreze, și-au putut salva viețile. Ce anume i-a salvat pe cei doi? Răspunsul este simplu și vădit: solidaritatea. Dacă aruncăm o privire pe rețelele de socializare la ecourile unor știri, dacă…
Mai mult...