In contextul prevenirii riscului de raspandire a infectiei cu COVID19, programul de lucru cu publicul a Directiei Publice Comunitare de Evidenta a Persoanelor, pe perioada instituirii starii de urgenta, se va desfasura dupa cum urmeaza:
rn
SERVICIUL STARE CIVILA:
De luni pana joi, intre orele 8:30-12:00 si vineri intre 8:30-10:00:
primirea documentelor in vederea inregistrarii deceselor;
primirea documentelor necesare inregistrarii nou-nascutilor;
transcrierea certificatelor de nastere pentru copiii nascuti in strainatate, doar in cazuri justificate, cum ar fi urgentele medicale, dovedite cu documente;
depunerea cererilor de solicitare a duplicatelor de pe actele de stare civila, doar pentru urgentele justificate;
depunerea dosarelor pentru oficierea casatoriilor;
rn
Nota: la oficierea casatoriilor vor avea acces, atat in incinta institutiei cat si in sala de casatorii, maxim 10 persoane.
rn
De luni pana joi, intre orele 14:00-15:00 si vineri intre 12:00-13:00 :
Eliberarea certficatelor de stare civila
rn
SERVICIUL DE EVIDENTA A PERSOANELOR
rn
De luni pana joi, intre orele 8:30-12:00 si vineri intre 8:30-10:00 :
depunerea cererilor privind eliberarea actelor de identitate pentru cazuri deosebite, care nu suporta amanare;
preluarea cererilor pentru eliberarea unor adeverinte sau formulare necesare solicitantului in urmatoarele 30 de zile;
rn
De luni pana joi, intre orele 14:00-15:00 si vineri intre 12:00-13:00 :
Eliberarea actelor de identitate, a adeverintelor si a formularelor solicitate, conform programarii de la depunerea documentelor
rn
In intervalul orar 12:00-14:00 si 15:00-16:00 se va proceda la igienizarea si dezinfectarea incaperilor destinate relatiilor cu publiciul, precum si a mobilierului existent in aceste spatii.
rn
PROGRAM PENTRU ZILELE DE SAMBATA SI DUMINICA:
rn
sambata intre orele 9:00-17:00- inregistrarea deceselor
rn
casatoriile se vor oficia conform programarii
rn
Pentru probleme deosebite putem fi apelati la numarul de telon 0260/610550,
Interior: 264, 185 si 224- pentru evidenta persoanelor
290,151 si 267- pentru starea civila
Accesul in spatiile de relatii cu publicul va fi limitat la maxim 2 persoane, pentru a pastra distanta minima recomandata.
Vor avea acces in spatiile de relatii cu publicul doar persoanele care au interes direct, fara alti insotitori, cu exceptia cazurilor cand situatia impune prezenta unei alte persoane.
Precizam ca in conformitate cu prevederile art.14 din Anexa nr.1, la Decretul privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, nr.195, se mentine valabilitatea documentelor eliberate de autoritatile publice care expira pe perioada starii de urgenta; in consecinta, actele de identitate care expira in aceasta perioada sunt valabile pe toata perioada cat este instituita starea de urgenta.