Documentele necesare pentru obtinerea somajului tehnic, vor fi transmise, incepand de vineri, 1 mai 2020, prin Registratura electronica pusa la dispozitie de Guvernul Romaniei prin Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei, https://aici.gov.ro/home.
rn
Transmiterea documentelor prin Registratura electronica va asigura procesarea mai rapida a documentelor, o evidenta mai buna a actelor transmise si va facilita accesul la formularele ce trebuie completate, potrivit Ministerului Muncii si Protectiei Sociale.
De asemenea, cererile vor fi editate in format inteligent pentru a ajuta angajatorii sa calculeze indemnizatia solicitata si vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numarul contului bancar, CNP, etc.
rn
Mentionam ca prin aplicatia aici.gov.ro vor fi transmise atat documentele pentru platile facute prin Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), cat si pentru cele care sunt gestionate de Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala (ANPIS).
rn
Documentele aferente lunii Aprilie vor fi disponibile pe platforma https://aici.gov.ro/home incepand cu data de 01 Mai 2020.
Va rugam nu folositi formularele aferente lunii Martie!
rn
Nu se mai accepta transmiterea documentelor pentru somaj tehnic prin e-mail, se va folosi exclusiv platforma https://aici.gov.ro/home pentru aceasta.
Important ! Formularele acceptate sunt cele generate de platforma https://aici.gov.ro/home. Nu utilizati alte formulare!