Caţiva fulgi de nea căzuţi peste municipiul de la poalele Meseşului dau deja bătăi de cap şoferilor care se incumetă să-şi scoată maşina din parcare pentru a face o scurtă călătorie prin oraşul reşedinţă de judeţ. La două zile după ce ninsoarea şi-a făcut de cap şi a acoperit Zalăul cu un mare strat de zăpadă, multe străzi din oraş incă erau necurăţate. Urmele de plug se vedeau rar şi doar pe artele importante. Dar hai să nu vorbim de utilaje. Banalul antiderapant compus din nisip şi sare nu a făcut cunoştinţă in 48 de ore cu toate drumurile. Firma Citadin, aflată in subordinea Consiliului Local şi care se ocupă de deszăpezire, acţionează după metode care nu au efect. Virgil Nicora, directorul societăţii, ne spunea că după ce se dă cu antiderapant se aşteaptă ca maşinile să inmoaie zăpada, ca mai apoi să intervină plugul. Nu suntem specialişti in deszăpezire, insă rezultatul dezastruos al „intervenţiei” Citadinului este cat se poate de clar. Zăpada ne ia in decembrie prin surprindere şi oraşul este semiparalizat. Atunci, de ce trebuie să acţionăm după metode care nu işi au efectul şi, mai rău, trebuie să plătim pentru asta? Ca să scăpe de disponi-bilizări, Citadin a preluat o parte din angajaţii ADP şi servicii precum cel de salubrizare sau deszăpezire. Aceste servicii au fost atribuite direct, fără licitaţie, şi administratorul public Radu Nistorescu pro-mitea că „municipalitatea va monitoriza strict serviciile prestate de către Citadin, iar dacă se va constata lipsa calităţii gestiunea directă va fi retrasă”. Aşteptăm reacţiile muni-cipalităţii cu privire la calitatea serviciilor care au nemulţumit toţi zălă-uanii plătitori de taxe.