Direcția de Asistență Socială (DAS) Zalău organizează concurs pentru angajarea unui inspector superior la Compartimentul Monitorizare indicatori asistență socială.
Persoanele interesate pot depune dosarele de înscriere până la data de 2 decembrie 2024.
Proba scrisă este programată pentru data de 16 decembrie, la ora 11.00, iar data și ora probei interviu vor fi afișate pe site-ul inodată cu afișarea rezultatului probei scrise. Concursul va avea loc la sediu Direcției de Asistență Socială, persoana de contact fiind inspectorul Eva Stevar – Telefon: 0260661769, Fax: 0260632567; E-mail: evastevar@daszalau.ro.
Una dintre condițiile principale pentru înscrierea la concurs este deținerea diplomei de licență sau echivalentă care să ateste absolvirea Facultății de Științe economice. În plus, vechimea în specialitatea studiilor trebuie să fie de 7 ani.
Dosarul de concurs va conţine, în mod obligatoriu: a) formularul de înscriere; b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere; d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz; e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz; f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale; g) cazierul judiciar; h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică; i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Candidații pot depune dosarele personal, prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată anterior. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.