ANAF pune la dispoziția contribuabililor broșura „Cum și unde ne putem plăti obligațiile fiscale”.

Aceasta a fost publicată pe portalul propriu, la rubrica Asistență contribuabili/Servicii oferite contribuabililor și oferă informații privind modalitățile de efectuare a plăților către ANAF.

Broșura „Cum și unde ne putem plăti obligațiile fiscale” explică mijloacele prin care contribuabilii pot achita către ANAF impozitele, taxele, contribuțiile, precum și alte sume datorate bugetului general consolidat: cu cardul bancar sau numerar, la casieriile Trezoreriei Statului; online, cu cardul bancar, prin intermediul platformelor Spațiu Privat Virtual și Ghișeul.ro; prin virament bancar; prin ordin de plată multiplu electronic; cu mandat poștal, prin intermediul oficiilor poștale.

De asemenea, broșura conține și explicații suplimentare privind „numărul de evidență a plății”: cum și de către cine este utilizat, în ce documente se regăsește sau cum poate fi solicitat.

Alte clarificări referitoare la modalitățile de efectuare a plăților către ANAF pot fi obținute prin Call Center, la numărul 031.403.91.60, sau la structurile de asistență pentru contribuabili din cadrul unităților fiscale teritoriale.