Cum recuperăm banii de la Wizz Air, dacă s-a anulat sau a întârziat zborul

363358035_600832248890992_9093982594283144231_n

 

 

 

În ultimele săptămâni, sute de zboruri ale companiei aeriene Wizz Air au fost anulate sau avut întârzieri considerabile, fiind afectați mii de români.

În acest context, autoritățile precizează că Protecția Consumatorului nu poate interveni și nu poate aplica amenzi, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România. Așadar, pentru rezolvarea problemelor cu această companie aeriană, cetățenii români pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania: https://eccromania.ro/.

Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.

Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european, vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European, vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei.