Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău îşi măreşte organigrama cu 21 de posturi, în contextul volumului foarte mare de activitate din ultima perioadă atât în ceea ce priveşte partea de laborator, pentru diagnosticarea infecţiilor cu SARS-COV-2, cât şi în ceea ce priveşte partea de tratare a pacienţilor infectaţi cu acest virus.

Noua organigramă a fost deja aprobată în cadrul ultimei şedinţe a Consiliului Judeţean, desfăşurată săptămâna trecută.

Potrivit referatului de specialitate al proiectului de hotărâre privind aprobarea organigramei, laboratorul de analize medicale din cadrul spitalului a înregistrat în ultima perioadă un volum foarte mare de activitate, datorat numărului în continuă creştere de persoane ce solicită analize contra cost, respectiv persoane ce călătoresc în alte ţări, personalul cluburilor sportive, persoane instituţionalizate, precum personalul spitalului, motiv pentru care s-au solicitat două posturi de biologi şi două posturi de asistenţi medicali de laborator.

Totodată, s-a cerut suplimentarea numărului de posturi în cadrul unor secţii importante în lupta cu COVID-19, respectiv: secţia de boli infecţioase – două posturi de asistenţi medicali şi două posturi de îngrijitor curăţenie; secţia pneumologie –  două posturi de îngrijitor curăţenie; secţia obstretică-ginecologie – două posturi de asistenţi medicali; compartimentul de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale – un post asistent medical; secţia ATI – două posturi de asistenţi medicali; laborator radiologie şi imagistică – un post tehnician medical şi un post asistent medical de radiologie; secţia medicină internă – două posturi de infirmieri; compartimentul brancardieri – două posturi de brancardieri.

Numărul total de posturi din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău ajunge astfel de la 1451, la 1472.