De la inceputul anului, salajenii au depus 203 reclamatii la Protectia Consumatorului, majoritatea pe prestari servicii. Acestea se solutioneaza in termen de 30 de zile. Cert este ca salajenii au inceput sa-si cunoasca drepturile si nu mai accepta sa fie nedreptatiti sau „dusi” cu vorba. In urma reclamatiilor, comisarii au efectuat controale, au aplicat amenzi, avertismente si au obligat operatorii economici la schimbarea unor produse. „In cazul agentilor la care au mai fost intalnite nereguli au fost aplicate amenzi. Prioritatea noastra nu este sanctionarea operatorilor, ci solutionarea problemelor consumatorilor”, a declarat Rednic.
Consumatorii reclama
Articole
Mulțumirile unei mame pentru personalul Secției ORL de la Spitalul Județean
Există cadre medicale care își iubesc meseria și ne arată, zi de zi, că grija pentru pacient este primordială. Din fericire, avem astfel de oameni și la Spitalul Județean de Urgență Zalău. Nu o spunem noi, o spune o mamă din județul vecin, care a ajuns cu copilul în unitatea medicală din municipiu și a fost impresionată de modul în care s-a comportat întreg personalul cu care a interacționat, de la sosire până la externare. Redăm integral…
Mai mult...Zalău: Impozit mai mic pe casă și mașină dacă plătești online
Scutirile, bonificațiile şi gratuitǎțile acordate de municipalitate pentru persoane fizice şi persoane juridice se mențin și în 2025, la nivelul din anii anteriori. la fel ca în ultimii ani. Pentru persoanele fizice, în cazul achitării la casieriile serviciilor de impozite și taxe din cadrul primăriei, la CEC, prin P.O.S, prin ordin de plată sau internet banking, bonificația acordată este de 4 % dacă plătesc cu anticipaţie impozitul/taxa pe clădiri, impozitul/taxa pe teren şi impozitul pe mijloacele de…
Mai mult...