O primărie din Sălaj are nevoie de asistent social

Primăria Comunei Sâg a scos la concurs un post de inspector asistență socială, clasa I, grad debutant.
Candidații care vor să participe la concurs au nevoie de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, fără a fi nevoie de experiență în specialitatea studiilor.
Dosarele de candidatură se pot depune până la data de 10 februarie, la sediul Primăriei Sâg, persoană de contact Nicoleta-Anca Maxim, Secretar General al Comunei, telefon: 0260673100, E-mail: secretariat@primariasig.ro.
Data de susținere a probei scrise, conform anunțului publicat pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, va avea loc la ora 10.00, în data de 21.02.2025.
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul Primăriei Sâg, odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Dosarul de concurs va conține formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023; copia cărţii de identitate; copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit
schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere; copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz; copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz; copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale; cazierul judiciar; declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică; declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.