Compania de Apă Someș ne informează


INFORMARE
În luna Ianuarie 2025, Compania de Apă Someș S.A. a implementat un nou sistem informatic, care a presupus operațiuni complexe de migrare de date, actualizare și optimizare generând întârzieri în emiterea facturilor.
Procesul de emitere a facturilor a fost demarat, dar finalizarea lui va dura mai multe zile ca urmare a numărului foarte mare de facturi.
Este posibil ca unele date care apar pe facturile clienților să conțină erori. Acestea vor fi remediate în cel mai scurt timp.
Vechiul Cod abonat s-a modificat în Cont contract și este disponibil pe noile facturi. În conturile create în aplicația MyCAS modificarea s-a efectuat automat.
Ca urmare a acestei modificări, istoricul facturilor nu este disponibil în conturile online.
Ne cerem scuze pentru eventuale neplăceri și vă asigurăm că se fac eforturi pentru restabilirea funcționării corespunzătoare a sistemului în cel mai scurt timp.
Mulțumim pentru înțelegere.
CONDUCEREA COMPANIEI DE APĂ SOMEȘ S.A.

Și la Cluj și împrejurimi aceeași problema?