”Como” caștiga imagine alaturi de Ghița Ciobanu
Ghita Ciobanu, personaj foarte cunoscut din reclamele pentru telefonia mobila, dar si din numeroase videoclipuri care au consacrat brandul „Ghita Ciobanu”, s-a întâlnit aseara cu mai vechiul sau prieten Liviu Balint, alias Como, managerul Serviciului Judetean de Ambulanta Salaj si presedinte al UNPR Salaj. Como l-a dus în vizita pe Ghita Ciobanu la Serviciul Judetean de Ambulanta Statia Jibou, unde oamenii din schimb au primit vizita cu mare entuziasm. Liviu Balint a postat pe pagina sa de facebook mai multe fotografi cu Ghita Ciobanu si cu personalul de la Ambulanta din Jibou.
„Ghita e prietenul meu de mult. A venit pe aici la turma sa de oi de la Popeni si ne-am dat o întâlnire la un ceai, dupa care am mers la Statia de Ambulanta din Jibou”, spune Liviu Balint. Postarea de pe facebook a facut furori, fiind intens comentata si câstigând multe „like-uri”. Liviu Balint, presedintele UNPR Salaj, va candida la functia de primar al orasului Jibou. stop_coloana
Campania „Ghita Ciobanu”, realizata de McCann Erickson pentru Vodafone, a câstigat, în premiera pentru o agentie româneasca de publicitate, un premiu la Facebook Awards, acordate celor mai creative campanii pe Facebook. Cele mai importante premii au fost acordate unor campanii care au facut înconjurul lumii, precum „Ice Bucket Challenge” sau „Like a Girl”. În total, au fost desemnate 27 de campanii câstigatoare, din cele câteva mii înscrise de agentii din 160 de tari, iar „Ghita Ciobanul” a luat un bronz la categoria Integrated Campaigns.
