Casa Nationala de Pensii Publice (CNPP), preocupata de starea de sanatate a beneficiarilor sai in contextul raspandirii COVID-19, a decis ca incepand cu data de 16 martie 2020 sa suspende activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear prin intermediul sistemului pe care il administreaza si gestioneaza. Aceasta masura va fi valabila pe perioada starii de urgenta.
Masura a fost impusa de hotararea Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta pentru instituirea unor masuri pentru evitarea raspandirii COVID-19 , prin care au fost aprobate recomandarile ”Grupului de analiza” ce vizeaza si "restrictionarea activitatilor culturale, stiintifice, artistice, religioase, sportive si de divertisment care presupun participarea a peste 50 de persoane, realizate in spatii inchise, inclusiv cele realizate in sali de tratament balnear, sali de fitness, saloane de SPA-uri, de cosmetica, sali de jocuri de noroc si cazinouri", precum si de starea de urgenta decretata azi, 16.03.2020.
Biletele care au fost eliberate pana la aceasta data vor fi anulate, urmand ca beneficiarilor sa li se restituie integral contributia, la cerere. Ulterior reluarii activitatii, aceste persoane vor putea sa solicite un nou bilet de tratament pentru anul in curs.
Reamintim, in acest context, recomandarea ca cererile tip sa fie transmise prin posta sau prin e-mail, urmand sa fiti contactati telefonic de reprezentantii casei judetene de pensii de domiciliu.
La propunerea conducerii S.C. TBRCM SA, pensionarii aflati deja la tratament vor intrerupe sejurul si vor pleca din statiuni fiind sprijiniti, in acest sens, de conducerea unitatilor de tratament balnear, care va programa iesirile in functie de orarul mijloacelor de transport cu care acestia se vor intoarce la domiciliu. Pentru zilele neefectuate, beneficiarii pot solicita restituirea contributiei, proportional cu numarul zilelor neefectuate.