Echipa de experți CNAIR a verificat, marți, 25 aprilie, stadiul lucrărilor și mobilizarea antreprenorului român pe șantierele secțiunilor Nădășelu – Mihăiești (16,8 km), Mihăiești – Zimbor (13,26 km) și Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 km).
Potrivit relatării CNAIR, pe secțiunile Nădășelu – Mihăiești și Mihăiești – Zimbor (30,06 km) se execută acum lucrări la poduri, pasaje și viaducte, lucrări de consolidare, lucrări de colectare și evacuare a apelor, confecționare armături, executare elemente prefabricate (grinzi de beton, predale, lise parapet), asamblare tabliere metalice.
În șantier sunt mobilizați în prezent 700 de muncitori și 226 de utilaje.
Pe secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 km) se fac lucrări la poduri, pasaje și viaducte, lucrări de relocare utilități, confecționare armături, confecționare elemente prefabricate (grinzi din beton).
În șantier sunt mobilizați 160 de muncitori și 55 de utilaje.
Din cauza vremii nefavorabile din ultima perioadă, aici nu se pot executa lucrări de terasamente, șanțuri, drenuri sau drumuri de întreținere.
Secțiunile Nădășelu – Mihăiești și Mihăiești – Zimbor au o lungime totală de 30,06 kilometri. Executantul lucrărilor este Asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC Electromontaj SA.
Contractul, cu o valoare de 1,625 miliarde lei fără TVA, este finanțat prin PNRR.
Stadiul fizic de realizare a lucrării este, potrivit CNAIR, de 51,5%.
Termenul de deschidere al acestui segment al Autostrăzii Transilvania este anul 2025.
Tronsonul Zimbor – Poarta Sălajului are o lungime de 12,24 kilometri.
Executantul este Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL, iar contractul are o valoare de 680,4 milioane lei fără TVA, sursa de finanțare fiind tot PNRR.
Stadiu fizic al lucrării este de 25%, iar termenul de deschidere este anul 2024, menționează CNAIR.
sursa foto: CNAIR