Amatorii de chilipiruri din Zalau se trezesc mai mereu cu buza umflata, taman când cred ca au dat marea lovitura. Am pațit-o și eu. Asta pentru ca vânatorii de reduceri ajung sa fie vânatori de țepe. Cele mai multe reduceri sunt operate numai din pix, dupa o metoda de succes, careia cei de la Protecția Consumatorilor nu au gasit înca nici un leac. Metoda este una destul de simpla. Sa presupunem ca avem un produs pe care vrem sa-l vindem cu 80 de lei. Ei, bine, luam eticheta și scriem pe ea 100 de lei, taiem prețul și scriem mare și apasat 80 de lei, reducere 20 la suta. Culmea, pentru client nu mai conteaza ca același produs îl poate gasi la același preț fara “reducere”, în magazinul de vis a vis. stop_coloana Clientul este ispitit de eticheta “preț redus”. Așa se face ca ca multe magazine din urbea de sub Meseș au reduceri, indiferent de sezon. Știm ca scopul scuza mijloacele, dar apucaturile de acest gen nu sunt tocmai comerciale.