Zălăuanii care au depus cereri pentru schimbarea actelor de identitate în ultima săptămână a lunii iulie mai au de așteptat până când vor putea intra în posesia noilor buletine. Din lipsă de plastic, acestea se tipăresc cu întârziere. Primăria Zalău spune că, până în prezent, nu a fost informată de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București, instituția care tipărește aceste acte, despre calendarul reluării activității de tipărire a buletinelor.
“Informăm pe această cale că Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București, prin structurile sale teritoriale, datorită lipsei materialelor necesare nu a tipărit cărțile de identitate persoanelor care au depus cererile după data de 27 iulie 2021, inclusiv, deși solicitanții erau programați să își ridice actele de identitate începând cu data de 10 august 2021. Drept urmare, în prezent, se eliberează cărțile de identitate solicitanților care au depus cererile până în data de 26 iulie 2021, inclusiv”, a transmis municipalitatea.
Primăria Zalău subliniază că vina aparține Direcției pentru Evidența Persoanelor, din subordinea Ministerului de Interne, și recomandă cetățenilor nemulțumiți să ia legătura cu instituția…din capitală, oferind toate datele de contact.
“Menționăm că întreaga responsabilitate pentru tipărirea actelor de identitate revine Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București, din subordinea Ministerului Afacerilor Interne, structură care poate fi contactată astfel: Adresa instituției: str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, București Fax: 021/413.50.49 E-mail: depabd@mai.gov.roWeb: http://depabd.mai.gov.ro Centrala telefonică:021/440.27.70, 021/440.24.40, 021/413.54.42 Reclamații si sesizări: 021/413.56.49 (în intervalul orar 0800 – 1600)”, detaliază reprezentanții Primăriei Zalău.
Dar de ce nu iei tu, Primărie, legătura cu Bucureștiul și vi cu un comunicat de presa! Ce ne puneți pe noi, sa luam legătura?