februarie 17, 2025

Aplicația Companiei de Apă nu funcționează

compania-de-apa

Compania de Apă Someș anunță clienții – consumatorii de apă din județele Sălaj și Cluj – că aplicația MyCAS a intrat în proces de mentenanță.

În consecință, facturile se pot plăti doar prin transfer bancar sau la casieriile Companiei de apă, iar modificările la contracte – încheiere de noi contracte, rezilieri sau transcrieri – se pot realiza doar la ghișeele Companiei de Apă.

Nu este precizată data la care aplicația va redeveni funcțională.

”În vederea efectuării unui proces de actualizare și modernizare, aplicația MyCAS este în curs de mentenanță. În această perioadă, operațiunile care puteau fi derulate prin aplicație, se realizează astfel:
-Plăți facturi: prin transfer bancar sau la casieriile Companiei de Apă Someș; – Încheiere, transcriere, reziliere contracte: la ghişeele Companiei de Apă Someş. Activitatea de emitere avize și recepții lucrări noi este temporar suspendată. Ne cerem scuze şi vă mulțumim pentru înţelegere”, transmite Serviciul Clienți al furnizorului serviciilor de apă și canalizare.