Primăria municipiului Zalău scoate la concurs un post de consilier în cadrul Serviciului administraţie locală-arhivă și un post de consilier debutant la Biroul Cadastru, din cadrul Direcției de urbanism. Ambele concursuri sunt programate luna viitoare.

Pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa
I, grad profesional superior din cadrul Direcţiei administraţie publică – Serviciul administraţie locală-arhivă, sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţe sociale, Ştiinţe juridice sau Ştiinţe administrative, precum și minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Dosarele se pot depune până în data de 10 august. Proba scrisă a concursului va avea loc în 30 august, iar interviul se va desfășura într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Pentru funcția publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Direcției Urbanism -Arhitect Șef – Biroul Cadastru, se cer studii universitare absolvite cu diplomă de licență în domeniul Inginerie geologică, Inginerie geodezică, Cartografie sau Planificare teritorială. Vechimea nu este necesară.

Dosarele se pot depune până în data de 8 august. Proba scrisă e programată în data de 23 august, iar interviul va fi susținut în cel mult 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.