In luna octombrie, zece salajeni au reclamat la CJPC Salaj firma UPC. Fostii clienti au fost somati la plata desi acestia au renuntat la serviciile UPC
Salajenii care primesc somatii din partea UPC Romania referitor la anumite restante pe care trebuie sa le achite, trebuie sa se adreseze casieriilor societatii pentru clarificarea situatiei si solutionarii pe cale amiabila. In cazul in care problema nu-si gaseste rezolvare in acest fel, consumatorii se pot adresa Protectiei Consumatorilor, potrivit lui Dorel Fechete, comisarul sef adjunct reprezentant al CJPC Salaj. UPC Romania a trimis somatii de plata catre clienti si fosti clienti pentru anumite servicii, desi multi dintre acestia renuntasera la serviciile respective oferite de societate. In urma reclamatiilor s-au efectuat controale si UPC a fost sanctionata in mai multe randuri dupa care societatea de cablu a contestat sanctiunile in instanta, procesul cu Protectia Consumatorilor fiind pe rol in prezent. In urma unei actiuni din 4 noiembrie desfasurata de CJPC Cluj, de care apartine si Salajul, s-a dat decizia suspendarii activitatii pe zona Cluj, Salaj si Bistrita pana la incetarea practicilor comerciale incorecte in relatia cu consumatorii, activitate care presupune transmiterea de somatii de plata si incasarea sumelor pe care persoanele somate doresc sa le achite. De asemenea, nu se vor percepe penalizari, majorari sau alte sume suplimentare in cazul neachitarii. Luna trecuta zece salajeni au depus reclamatii la CJPC Salaj impotriva UPC. Fechete a precizat ca UPC si-a luat angajamentul ca va opri acele somatii.