„A face drumuri de dragul drumurilor nu-i o metoda de a iesi din criza”, filozofa d-l Tiberiu Marc, presedintele Consiliului Judetean Salaj, referindu-se la infrastructura rutiera. Domnia sa a adaugat ca acolo unde nu sunt obiective economice de grandoare nu se cade sa se cheltuiasca bani, pentru ca.. Pentru ca si contribuabilul din zona fara obiective economice de amploare plateste aceleasi sume precum cel din zona cu… industrie dezvoltata. Dar asta este alta poveste. Dl. Marc a precizat ca drumul judetean DJ108 nu va fi reabilitat intre localitatile Romanasi – Bogdana – Huta pentru ca pe aici circula si vor circula mijloace de transport de tonaj greu, ducand materiale necesare procesului tehnologic de la autostrada Transilvania si oricum drumul va fi deteriorat. Trei categorii de lucrari se savarsesc la ora actuala in infrastructura rutiera: plombari (altfel spus un fel de carpituri care tin cat tin, in ori ce caz foarte putin), covoare asfaltice si reabilitari. Peste 20 de miliarde de lei vechi sunt alocati pentru „drumurile noastre toate”. S-au mai investit si in alti ani, tot bani multi, numai ca de gropi nu am scapat. De data asta calitatea reparatiilor va fi mai buna, zice dl. presedinte, pentru ca firma executoare prezinta o garantie de 24 de luni a lucrarilor (fata de 6 luni cat era cu timp in urma), apoi pe fiecare tronson vor fi implantate placute pe care vor fi inscrise numele firmei, data executarii, tipul lucrarii, perioada de garantie. Asadar pentru drumurile executate prost vom sti pe cine sa injuram. O veste imbucuratoare: Compania Nationala de Drumuri a aprobat proiectul privind reabilitarea drumului national 1H care intra in Salaj la intersectia de la Ileanda si iese din judet in comuna Halmasd. In rest sa auzim numai de bine.