decembrie 5, 2025

Colectivul primăriei Zalău se măreşte

imagine-articol0_42222

Primăria Zalău continuă să facă angajări. După ce a anunţat organizarea concursului pentru ocuparea a opt posturi de consilieri economici în cadrul Direcţiei Economice, acum sunt scoase la concurs un post de director executiv în cadrul Direcţiei Tehnice, două posturi de jurişti şi două de informaticieni.

Primăria şi-a mărit organigrama, iar acum face angajări

Manuela Ghiuruţan, purtătorul de cuvânt al Primăriei Zalău, ne-a declarat că majoritatea posturilor sunt vacantate ca urmare a pensionării, iar diferenţa sunt dintre cele 44 de posturi vacante, reintroduse în organigramă ca urmare a deciziei Curţii Constituţionale din februarie 2014 cu privire la neconstituţionalitatea OUG nr.77 din 2013, care i-a obligat pe primari să reducă numărul de posturi pentru a diminua cheltuielile de personal. Pentru noua schemă de personal, primăria a obţinut avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor publici. Primarul spunea atunci că nu vor putea fi scoase toate la concurs, pentru că intervine cealaltă parte a legislaţiei care prevede că se poate ocupa un post la şapte vacante.
Dintre cele 44 de posturi reintroduse în organigramă, trei erau de consilieri juridici, un consilier de relaţii cu pu-blicul, opt consilieri de specialitate la Direcţia Economică, câte şase consilieri la Urbanism şi Directia Corp Control, patru consilieri la Direcţia Tehnică, iar zece posturi au fost create în cadrul compartimentului subordonat primarului.
“Dintre cele 19 posturi pentru care în această perioadă se preiau dosare, în vederea înscrierii în concurs a candidaţilor, 11 sunt posturi vacante şi 8 sunt posturi reînfiinţate. În ceea ce priveşte postul de director executiv al Direcţiei Tehnice, acesta a rămas vacant şi a fost ocupat interimar, cu aproba- rea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, pe o pe-rioadă de 6 luni. Acum postul este scos la concurs, conform prevederilor legii”, ne-a declarat reprezentantul primăriei.

Trei ani vechime şi master, dacă vrei să fii director ethnic

Postul de director executiv al Direcţiei Tehnice este vacant în urma pensionării ing. Rodica Ciurte. Timp de şase luni, acesta a fost ocupat de un director interimar, iar acum este scos al concurs. Cei care doresc să ocupe postul de director tehnic în cadrul Primăriei Zalău trebuie să îndeplinească simultan mai multe condiţii, conform normelor legale. stop_coloana  Candidatul trebuie să aibă studii superi-oare de lungă durată cu di-plomă de licenţă în domeniul tehnic, dar şi un master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. De asemenea, se cere trei ani de vechime în specialitatea studiilor. Cei care aspiră la un astfel de post trebuie să mai demosntreze că are capacităţi manageriale, de a lua decizii şi a evalua corect impactul acestora, capacitate de planificare strategică şi de planificare financiară şi a resurselor umane şi materiale, etc..
Potrivit declaraţiei de avere a ultimului ocupant al acestui post, salariul pentru postul de director executiv al Direcţiei Tehnice este în jur de 3000 de lei. Dosarele de participare la concurs se depun până la data de 31 octombrie, la ora 13.00, la camerele 30-31 din primăria Zalău. Concursul este programat în zilele de 10 noiembrie (proba scrisă) şi 12 noiembrie (interviul).
Primăria mai scoate la concurs două posturi de consilieri juridici în cadrul Serviciului juridic contencios, administraţie publică locală. Pentru ambele se cer studii superioare de lungă durată în domeniul juridic. Unul dintre posturi este de consilier juridic, grad profesio-nal superior, pentru care se cere vechime în specialitatea studiilor de 9 ani, iar un post este de debutant, pentru care nu se cere vechime.
Primăria organizează concurs pentru ocuparea a încă două posturi de informaticieni în cadrul Biroului Tehnologia Informaţiei – Arhivă. Pentru ambele se cer studii superi-oare de lungă durată în domeniul informatic, matematică- informatică, inginerie informatică etc. Pentru postul de consilier principal se cere vechime în specialitatea studiilor de cinci ani, iar pentru postul de consilier asistent se solicită vechime minimă de un an.
Concursul pentru cele patru posturi se va organiza în zilele de 11 şi 13 noiembrie. Înscrierea se face până pe data de 31 octombrie.
Mai multe informaţii despre cerinţe şi bibliografie găsiţi pe site-ul primăriei (www.zalausj.ro/anunţuri).