Salajenii au inceput anul 2013 apeland la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului pentru rezolvarea problemelor de natura financiara . In doar patru zile de activitate a Comisariatului din acest an s-au depus cinci sesizari, potrivit comisarului sef adjunct, Dorina Rednic. Toate cele cinci sesizari reclama serviciile, fie ca sunt bancare sau de natura contractuala. Prima reclamatie din acest an a fost a unei persoane nemultumite ca asiguratorul nu i-a platit daunele auto. Alte doua sesizari privesc mediul bancar – BCR este reclamata din cauza comisionului de administrare a contului si BRD este reclamata pentru comisionul perceput la retragerea banilor din cont. Alte doua sesizari privesc operatorii de telefonie mobila. O persoana a facut o sesizare telefonica reclamand faptul ca Orange-ul i-a incarcat nejustificat factura pe luna decembrie, in vreme ce un client Vodafone nu gaseste intelegere la companie in privinta unui contract pentru internet pe care vrea sa-l rezilieze pentru ca nu functioneaza asa cum trebuie. Potrivit Dorinei Rednic, toate cele cinci sesizari sunt in curs de analiza, urmand sa se faca demersurile necesare pentru solutionarea lor.