Alegerile locale sau parlamentare sunt intotdeauna un prilej nemaipomenit pentru a stimula imaginatia candidatilor. Unii fac promisiuni traznite, care nu pot fi puse in practica. Fapt care denota ca multi dintre cei carora le vedem zambetul pe afisele electorale nu au nimic de facut si de propus, ci doar incearca sa induca electoratul in eroare pentru a-si atinge scopul final: obtinerea unei functii de demnitate publica. De exemplu, candidatul unui partid din popor anunta sus si tare ca, daca va ajunge primar al Zalaului, firmele straine, de genul Kaufland, Lidl sau Michelin vor plati taxe si impozite la fel ca si societatile comerciale locale. Uita insa ca investitiile straine au fost facute in urma unor negocieri cu companiile straine, care au creat locuri de munca in Zalau pentru ca au primit facilitati fiscale. Tot din categoria promisiunilor traznite fac parte si propunerile a doi candidati la Primaria Zalau, respectiv Cehu Silvaniei. Suntem stresati de criza economica ce refuza sa mai plece, iar politicienii vor sa ne faca parcuri acvatice si bazine de inot. Dar ce ne facem cu cei trecuti la cele vesnice, daca pe pamanteni ii multumim cu parc acvatic? Pai, mai facem si o capela la Cehu.
Totodata, nu putem sa nu remarcam lipsa de inspiratie a staff-urilor de campanie a unor importanti oameni politici din Salaj. Cei din PDL ne spun ca a€œSalajul conteaza!a€. Conteaza in alegeri. Ca in urma cu cateva luni au vrut sa-l desfiinteze pentru a-i face pe plac lui Basescu. Sloganul fostilor portocalii, actuali verzi, a fost inspirat din promovarea deputatului Bode si a altor oameni din PDL Salaj la conducerea unor institutii centrale. In aceasta categoria a lipsei de inspiratie intra si sloganul unui candidat independent la Primaria Simleu. El le promite simleuanilor ca daca va iesi primar cetatenii nu vor mai vorbi in soapta.