De la inceputul anului, salajenii au depus 203 reclamatii la Protectia Consumatorului, majoritatea pe prestari servicii. Acestea se solutioneaza in termen de 30 de zile. Cert este ca salajenii au inceput sa-si cunoasca drepturile si nu mai accepta sa fie nedreptatiti sau „dusi” cu vorba. In urma reclamatiilor, comisarii au efectuat controale, au aplicat amenzi, avertismente si au obligat operatorii economici la schimbarea unor produse. „In cazul agentilor la care au mai fost intalnite nereguli au fost aplicate amenzi. Prioritatea noastra nu este sanctionarea operatorilor, ci solutionarea problemelor consumatorilor”, a declarat Rednic.
Consumatorii reclama
Articole
PSD vrea reorganizarea teritorială a României
Partidul Social Democrat pregătește un plan de reorganizare teritorială a României. Informația, apărută inițial pe surse, a fost confirmată de purtătorul de cuvânt al formațiunii, Lucian Romașcanu, dar și de premierul Marcel Ciolacu. În interiorul partidului va funcționa un grup de lucru care va pregăti un proiect de lege în acest sens, în următoarele șase luni, acesta urmând să fie discutat apoi în coaliție și dezbătut în Parlament. Scopul reorganizării îl reprezintă, spun social-democrații, eficientizarea administrațiilor locale…
Mai mult...Bărbatul care și-a aruncat soția pe geam vrea o pedeapsă mai mică
Zălăuanul care și-a omorât soția aruncând-o pe geamul locuinței nu primește reducere de pedeapsă. După ce Tribunalul Sălaj l-a condamnat la 20 de ani de închisoare, Dorel A. a atacat decizia instanței la Curtea de Apel Cluj. La cel de-al patrulea termen de judecată, instanța din județul vecin a decis, în 9 ianuarie, să mențină sentința pronunțată la Zalău, considerând nefondată solicitarea bărbatului. În plus, l-a obligat să plătească și cheltuielile de judecată. „Respinge ca nefondat apelul…
Mai mult...