Furnizorul de apa din Zalau a reluat ofensiva impotriva zalauanilor „rebeli”, care nu au semnat inca pentru facturarea la comun.
Aproape 20 la suta dintre zalauani nu au semnat noile contracte cu Compania de Apa (CAS) Somes, Sucursala Salaj, in urma somatiilor transmise locatarilor. In consecinta, Compania de Apa a reluat incepand de marti debransarile. Ieri, au fost debransate opt scari de bloc de pe strada Ghoerghe Doja si din zona Stadion, iar azi vor continua. Directorul Companiei de Apa, Marcel Zaharia, a declarat ca zalauanii nu s-au lasat impresionati de somatiile transmise de companie si au crezut ca lor nu li se va intampla. „Locuitorii au avut senzatia ca noi nu vorbim serios sau ca insistam sa ii lasam fara apa. Dintre cei carora le-am sistat apa marti si miercuri, au venit sa incheie noile contracte. Este pacat ca doar dupa ce li se face debransarea vin la semnat contracte. In fiecare zi trimitem somatii pentru ca mai exista aproape 20 la suta dintre scarile de bloc la care nu s-au incheiat contracte”, a precizat Zaharia.
Directorul Companiei de Apa ne-a declarat si faptul ca de la semnarea noilor contracte pentru furnizarea apei potabile si incasarile au crescut, locatarii fiind acum mult mai constiinciosi in privinta achitarii facturii la apa. „Au crescut incasarile la facturile pentru apa, dar si datoriile se platesc. Se dovedeste ca noile contracte sunt mai eficiente atat pentru noi, cat si pentru locatari”, a conchis Zaharia.
Din primavara acestui an, Compania de Apa Somes-Tisa a cerut incheierea unor noi contracte pentru furnizarea apei potabile, prin care consumul de apa nu este facturat individual, pentru fiecare proprietar de apartament sau casa, ci factura se emite pe o singura persoana imputernicita de locatari.