Primăria Municipiului Zalău organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de director executiv grad II la Direcţia corp control din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Zalău şi a Direcţiei publice comunitare de evidenţă a persoanelor Zalău.

Cei interesați trebuie să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul Ştiinţe inginereşti sau Ştiinţe sociale; să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de maşter în domeniul administraţiei
publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă; să aibă minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Dosarele se pot depune până în 21 iunie, ora 16.00.

Concursul de promovare constă în 3 etape succesive: selecţia dosarelor, care se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs, proba scrisă, ce se va desfăşura în data de 5 iulie, la ora 10:00, și interviul, care va avea loc într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii
probei scrise.

Funcția de conducere scoasă la concurs presupune o durată a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.