Din 2 august, avem birocrație mai puțină la Consiliul Județean Sălaj pentru o serie de servicii. Mai multe documente pot fi solicitate și obținute excusiv online, fără drumuri la ghișeu sau diferite birouri. Serviciul electronic dezvoltat de administrația județeană este funcțional din prima zi a acestei săptămâni.

Au fost implementate servicii electronice cu privire la comunicarea privind începerea lucrărilor de construire/desfiinţare, comunicarea privind încheierea lucrărilor de construire/desfiinţare, obținerea acordului privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu judeţean, eliberarea licenței de transport, obţinerea de informaţii despre concesionare/închiriere/vânzare bunuri proprietate publică sau privată, solicitarea acordului prealabil pentru lucrări în zona drumurilor judeţene, solicitarea sprijinului financiar pentru cazuri sociale.

Acestea sunt disponibile pentru cetățeni, primării, ONG-uri, asociații și mediul de afaceri la adresa: http://servicii.cjsj.ro/dm_cj/servicii

Portalul de servicii electronice permite înregistrarea solicitărilor 24 de ore din 24.

În cadrul proiectului SPACE – Simplificarea Procedurilor Administrative și Creșterea Eficienței în județul Sălaj, cu o valoare totală de aproape 3 milioane de lei și co-finanțat din Fondul Social European, s-a realizat și retrodigitalizarea celor mai accesate și mai relevante documente din arhivă și a fost implementat un mecanism inovativ care permite vizualizarea securizată a copiilor documentelor eliberate pe baza codurilor de bare obținute. De asemenea, site-ul instituției a fost modernizat, fiind accesibil și pentru persoanele cu dizabilități.