S-a incheiat luni 14 octombrie 2019, perioada de depunere de proiecte in procesul de bugetare participativa la Primaria Zalau.

rn

Astfel ca in perioada 15 octombrie-5 noiembrie va avea loc verificare de catre Primarie a proiectelor depuse, urmand ca din 6 noiembrie si pana in 25 noiembrie sa sa aiba loc promovarea proiectelor de catre deponenti si votarea lor on-line de catre cetateni. De pe site-ul https://participbuget.zalausj.ro/proiecte rezulta ca au fost depuse 19 proiecte, iata care sunt acestea:

rn

1) "Cel putin 100 locuri de parcare eliberate pentru zalauani" buget 230000 lei;

rn

2) "Teren de minibaschet-Scoala gimnaziala "Corneliu Coposu", Zalau buget 70000 lei;

rn

3) "Colectare ulei uzat alimentar" buget 10000 lei;

rn

4) Padure Urbana – Pictura murala exterioara cu vopsea ce purifica aerul buget 100000 lei;

rn

5)"Transformarea Vaii Zalaului în loc de promenada si piste de biciclete" buget 1000000 lei;

rn

6)"Amenajare cabinet medical consultatii/sala de asteptare la DGASPC Salaj destinat comisiei de evaluare a persoanelor cu handicap" buget 30000 lei

rn

7)"Parcare" buget 250000 lei

rn

8) "Take a Bike" buget 560000 lei;

rn

9) "Centru de ingrijire paleativa" buget 1000000 lei;

rn

10) "Dotarea parcurilor cu aparate de miscare pentru adulti" buget 120000 lei;

rn

11) "Camin cultural in carter Ortelec" buget 500000 lei

rn

12) "Statuie Szikszai Lajos"; 13)

rn

13) "Parc de joaca modern pentru copii – cartier Dumbrava Nord" buget 100000 lei;

rn

14) "Treceri de pietoni "3D"" buget 20000 lei;

rn

15) "Cinematograful Scala" buget 1000000 lei;

rn

16) "Baie comunala sociala buget" 80000 lei;

rn

17) "Pista de biciclete" buget 0 lei; 17)

rn

18)"Aplicatie pentru telefoanele mobile pentru notificarea in timp real a Primariei despre solicitarile si problemelor aparute" buget 20000 lei

rn

19) "Depunerea online a cererilor catre Primaria Zalau" buget 50000 lei

rn

In perioada 26 noiembrie – 06 decembrie 2019 va avea loc validarea votului, atunci vom stii care proiecte au primit votul cetatenilor.