Protectia Consumatorului Salaj a primit, in perioada aprilie -iunie, un numar de 104 reclamatii – 36 in aprilie, 36 in mai si 32 in iunie – potrivit informatiilor primite de la Directorul Protectiei Consumatorului Salaj, Claudiu Silaghi. Cele mai multe, 57, au vizat prestarile de servicii, din care 29 serviciile de telefonie, internet si cablu. S-au reclamat facturarea defectuoasa la serviciile de telefonie mobila, fraude la transfer de bani la telefonia mobila, solicitarea platii unei sume de bani in cazul rezilierii contractelor de cablu TV. Pe locul doi in topul reclamatiilor salajenilor se afla bunurile nealimentare: aparate electronice, electrocasnice, mobilier, termopan, care au strans 32 de reclamatii. Salajenii au reclamat slaba calitate a produselor de termopan, deteriorarea pieselor de mobilier si a aparatelor electrocasnice in timp ce se aflau in garantie. Bancile continua sa fie printre reclamatiile cetatenilor din Salaj. Cei mai multi salajeni sunt nemultumiti de comisioanele impuse de banci si de care nu aveau cunostinta. Doi dintre salajeni au reclamat firmele de asigurari, cu plangeri in ceea ce priveste daunele de tip Casco si RCA.