La Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Salaj trei salajeni au depus reclamatii scrise impotriva E.ON Gaz Romania si circa 10 persoane au facut sesizari telefonice, pana acum, deoarece nu au primit facturile la timp si nu stiau cat aveau de plata. De fapt, au primit facturile dupa data scadenta. Spre exemplu, o persoana a primit factura in data de 23 februarie, iar data scadenta era 14 februarie. Aceasta situatie a fost intalnita in toata tara. Potrivit inspectorului sef adjunct, Dorina Rednic, in situatia de fata s-a dat un avertisment verbal si s-a dispus luarea de masuri imediate pentru a transmite facturile la timp. In caz contrar, punctul de lucru din Zalau al E.ON va primi o amenda cuprinsa intre 1.000 si 3.000 de lei. Sanctiunea nu este mare, dar atat prevede legea. Insa Rednic a primit promisiuni ca situatia se va rezolva. Totodata, reprezentantii E.ON au precizat ca oamenii nu trebuie sa se sperie, deoarece nu se percep penalitati la plata facturii decat la 45 de zile de la data scadentei.