In urma sedintei extraordinare a C.J.S.U. Salaj intrunite in data de 26 februarie 2020, ora 13,00, au fost stabilite si adoptate o serie de masuri suplimentare adoptate la nivel judetean, privind gestionarea situatiei intervenite in contextul raspandirii noului coronavirus – 2019-nCoV.
Acestea sunt urmatoarele:
– Procedura comuna privind abordarea pacientului suspect de infectare/ contact cu coronavirus – 2019-nCoV.
– Procedura de comunicare in cadrul Grupului de lucru Coronavirus Salaj, format din membrii ai C.J.S.U. Salaj cu responsabilitati si atributii directe privind gestionarea situatiei cu privire la evolutia noului Coronavirus in judet (Prefectul judetului Salaj, directorul executiv D.S.P. Salaj, prim Adjunct I.S.U. Salaj, inspector sef Inspectoratul de Politie Judetean Salaj, manager general- Serviciul de Ambulanta Judetean Salaj), in scopul stabilirii masurilor si actiunuilor immediate, care se impun in functie de evolutia infectiei.
– Comunicarea agentilor economici din judetul Salaj, care au relatii contractuale cu firme aflate pe teritoriul tarilor declarate cu transmitere comunitara extinsa a coronaviruslui 2019-nCoV- o adresa cu recomandari in vederea limitarii delegatiilor si a unei corecte gestionari a eventualelor situatii de urgenta generate de posibile imbolnaviri cu coronavirus.
– Modul de alocare a resurselor umane si a materialelor se va face conform OUG nr. 11/2020, la solicitarea DSP Salaj. La nivel local, activitatea de izolare/ autoizolare la domiciliu, se va realiza cu ajutorul Comitetului Local pentru Situatii de Urgenta.
– Coordonarea activitatii se realizeaza unitar, de catre Directia de Sanatate Publica (D.S.P.) Salaj.