Anual, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltarii Rurale (MADR) participa la expoziţia ""Saptamana Verde 2020" cu un stand de în cadrul caruia experţi din MADR promoveaza produsele agroalimentare româneşti recunoscute la nivel naţional şi european. Prin aceasta participare Ministerul Agriculturii şi Dezvoltarii Rurale îşi propune sa promoveze şi sa ofere spre degustare mostre din produse înregistrate pe scheme de calitate europene sau în curs de înregistrare. Printre produsele care vor fi prezentate la "Grüne Woche" nu am gasit nici un produs din Salaj. In schimb, aflam dintr-un raspuns la o solicitare de informatii ca: "Consilul Judetean a contribuit la demersul de promovare a României aflat în organizarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) – Directia Generala Politici în Industrie Alimentara si Comert în cadrul expozitiei internationale "Saptamâna Verde 2020" care se desfasoara la Berlin 17-26 ianuarie a.c., cu materiale de promovare a judetului Salaj, respectiv brosuri de promovare turistica si ale ofertei investitionale, raspunzând astfel pozitiv unei solicitari în acest sens adresata de catre MADR Consiliului judetean la începutul acestei luni (ianuarie 2020), dar si unui demers si unei oportunitati de promovoare a României si implicit a Judetului Salaj în afara granitelor tarii." Tot din raspunsul al informare mai aflam ca: "Consiliul Judetean Salaj nu va fi reprezentat prin delegati la acest eveniment, costurile contributiei institutionale la acest demers aflat în organizarea MADR fiind asadar, legate de pretul brosurilor de promovare puse la dispozitia organizatorilor si coletarie (aprox. 1285 lei). Practic, MADR condus de Adrian Oros a organizat o coleta pentru strangere de bani la nivel de tara, oare nu era mai bine ca in loc de bani pentru brosuri sa le dam produse facute in Salaj, pe care sa le vanda la expozitie si astfel sa vedem cu adevarat eficienta si necesitatea acestor participari la "Grüne Woche" pe bani publici.