Aproape o treime dintre sesizarile salajenilor sunt pentru operatorul de cablu UPC.
Luna trecuta salajenii au facut 49 de reclamatii la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Salaj. Cele mai multe fac referire la prestarile de servicii (39 de reclamatii). Potrivit Dorinei Rednic, comisarul sef adjunct al CJPC Salaj, in acest an au fost tot mai multe reclamatii in privinta serviciilor, fata de anii trecuti cand predominau reclamatiile privind produsele alimentare, iar cele pentru servicii erau pe ultimul loc. Acum situatia s-a inversat, pentru produsele alimentare fiind o singura sesizare. Iar in categoria serviciilor, UPC este campionul sesizarilor pe Salaj in luna noiembrie. 15 persoane au reclamat operatorul de transmitere a semnalului prin cablu UPC pentru emiterea unor somatii la plata, si una operatorul RDS. Nici reteaua de telefonie mobila Orange nu a scapat, patru persoane sesizand in scris CJPC asupra facturarii necorespunzatoare. Salajenii au mai fost nemultumiti de confectionarea mobilierului sau pentru nerepararea in termen a unor produse electronice sau electrocasnice. Au fost si cazuri in care unora nu li s-au achitat integral, de catre firma de asigurari, reparatiile efectuate la autoturism pentru avariile produse in urma unui accident, ori nu au primit banii castigati la jocurile de noroc.
Numarul reclamatiilor a crescut fata de luna precedenta, in octombrie fiind doar 37, din care 10 tot pentru UPC.
In opinia lui Rednic, cresterea sesizarilor pentru prestarile de servicii a avut loc datorita faptului ca cetatenii sunt mai informati si isi cunosc mai bine drepturile.
In aceasta perioada, comisarii vor controla produsele de post, jucariile si utilitatile (facturare, contracte). CJPC Salaj recomanda consumatorilor sa nu cumpere in graba, sa citeasca etichetele produselor si multa atentie la jucarii, sa nu reprezinte un posibil pericol pentru cei mici.