Biroul Vamal de interior Zalau, conform directorului Ion Ardelean, isi desfasoara activitatea de la 1 mai 1998 intr-o fosta cresa. Salariatii care lucrau in zona industriala, pe vremurile comuniste, aveau pe atunci posiblitatea sa-si lase acolo noi-nascutii si sa-i recuperze dupa orele de serviciu fara a crea prea mult trafic. In vremea respectiva, a "epoci de aur" ceausiste, cand multi asteptau ani buni pentru o Dacie sau un Oltcit, traficul era mult mai lejer din lipsa masinilor, iar sistemul "inteligent" de semafoare nu exista. Vechii comunisti, dincolo de ideologia lor, se preocupau de natalitea populatiei, care acum a scazut alarmant, iar aceasta preocupare se materializa si prin grija ca, parintii sa aiba unde sa-si lase copii cat mai aproape de servici. Evident ca acel camin si cresa nu acoperea tot necesarul, mai ales ca pe vremuri zona industriala nu era reprezentata doar de doua fabrici. Acum cand "tat Zalaul" are masini, care stau sa pice in trafic si populeaza in draci, cei "noii" de la putere nu au reusit sa gaseasca nici o solutie la problemele celor care lucreaza in zona industriala, nici din punct de vedere al asigurarii unor camine sau crese in zona respectiva, dar nici din punt de vedere al traficului, care in orele diminetii si la terminarea programului de lucru explodeaza.
rn
Ne intrebam daca mutarea biroului vamal din Zalau, avand in vedere numarul mic de angajatii, pe centura orasului (sau in apropierea autostrazii promise de ministrul PSD-ist Cuc…) si revenirea cladirii la destinatia anterioara, ar fi una dintre solutiile posibile la descongestionarea traficului, atat prin devierea camioanelor cu marfuri, cat si prin asigurarea unor locuri in camin sau crese pentru copii angajatilor din zona industriala care nu ar mai fi nevoiti sa-i duca in zonele traficate din oras? Va invitam sa va spuneti parerea la sectiunea comentarii a site -ului Graiul Salajului -in stilul care va caracterizeaza cel mai mult.