Firma de televiziune prin cablu UPC a inceput sa isi notifice clientii ca le scumpeste abonamentele, incepând cu luna noiembrie, motivând ca modificarea tarifara reflecta cresterea semnificativa a costurilor de furnizare a serviciilor.

rn

Clientii care nu sunt de acord cu aceasta scumpire au dreptul sa denunte unilateral contractul, in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii. Daca fac acest lucru in termenul dat, nu trebuie sa plateasca penalitati sau despagubiri. Tot ce trebuie sa faca este sa se prezinte in orice magazin UPC.
„Stimate client,
Dorim sa va informam ca, incepând cu factura lunii noiembrie, pretul lunar al abonamentului dumneavoastra pentru codul de client *******, va creste cu 3,50 lei (TVA inclus).
Aceasta modificare tarifara reflecta o parte din cresterea semnificativa a costurilor de furnizare a serviciilor.
in conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta modificare, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul, in termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificari, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri. in acest sens, va puteti prezenta in orice magazin UPC pentru a depune cererea de reziliere”, arata notificarea primita de clienti.
Reprezentantii UPC nu au precizat daca scumpirea le va fi aplicata tuturor clientilor. Contactati de profit.ro, ei au spus ca majorarea ar fi aplicata doar anumitor segmente de clienti, dar nu au detaliat care parte dintre clienti.