Constructorul care s-a angajat la inceputul anului sa puna la punct strada Closca pana in iunie, a dpasit pana acum mai multe termene de finalizare si nu s-a tinut nici de ultima promisiune ca sambata si duminica (8 – 9 septembrie) va turna primul strat de aslfat. 

rn

Am fost sa vedem cum se lucreaza pe strada Closca, in speranta ca iI vom prinde in actiune pe muncitorii de la Drum Inserv cum toarna primul strat de asfalt. Nici vorba de asa ceva. Santierul era pustiu si in dezordine. Pe toata lungimea strazii erau tablite ca circulatia este inchisa, pentru ca se lucreaza, si erau si indicatoare care te redirectionau pe alte strazi invecinate.
Situatia este critica, pentru ca pe strada se afla o scoala si o gradinit, iar azi incepe noul an scolar. Parintii vor ajunge cu dificultate la unitatile de invatamant, iar copii care nu sunt supravegheati sunt supusi riscurilor pe acest santier – guri de canal neacoperite, scurgeri nesemnalizate si multe altele.
Primaria Zalau s-a dovedit pana acum foarte ingaduitoare cu firma constructoare Drum Inserv, desi primarul Ionel Ciunt are la indemana rezilierea contractului.
Dupa ce au depasit termenul din iunie, cei de la Drum Inserv au promis ca vor turna primul strat de asfalt pana la 31 august. Apoi ca o vor face pana in 10 septembrie, cand incepe scoala. Iar primarul Ionel Ciunt i-a crezut.
"Din nou s-au intarziat lucrarile pe strada Closca, dar muncitorii vor lucra si sambata si duminica sa recupereze. Am promisiuni de la Drum Inserv ca sambata si duminica va fi turnat primul strat de asfalt pe strada Closca", ne declara saptamana trecta, marti 4 septembrie, primarul Ionel Ciunt.
Santierul de pe strada Closca, cu o valoare a investitiei de 1.642.984 de lei, finantat prin Programul National de Dezvoltare Locala, ramane asadar deschis.
Daca cumva, cine stie, se va reusi la un moment dat afaltarea, lucrarile la trotuare si spatii verzi vor continua cu siguranta mult dupa inceputul scolii, iar la receptia finala nu ne asteptam prea curand, poate undeva tarziu in toamna, tinand cont de ritmul foarte lent de executie a lucrarilor.
Principalele lucrari constau in refacerea paraii carosabile, realizarea de trotuare si pista pentru biciclisti, retea de canalizare pluviala, canale subterane pentru iluminat si spatii de parcare. Tot pe strada Closca se desfasoara si un proiect de extindere a retelei de iluminat public, dar si unul pentru introducerea in subteran a tuturor retelelor de telecomunicatii.