decembrie 5, 2025

Prefectura Salaj a fost premiata pentru inovatie si implicare in relatia cu cetatenii

prefectura-salaj-fost-premiata-pentru-inovatie-si-implicare-in-relatia-cu-cetatenii0_57707

In cadrul Conferintei Internationale Inovatie si Calitate în sectorul public, desfasurat la Bucuresti in 16 noiembrie, Institutia Prefectului Salaj a obtinut mentiune cu proiectul Carta serviciilor publice Salaj. Este cea de-a X-a editie a conferintei organizate de Agentia Nationala a Functionarilor Publici. 

rn

În cadrul conferintei au fost prezentate si premiate cele mai bune exemple de buna practica înscrise în Competitia celor mai bune practici din administratia publica din România, fiind acordate 9 premii si 4 mentiuni. Premiile s-au acordat pe trei segmente: protectia mediului, implicarea cetatenilor – premisa în definirea serviciilor publice, diversitate si egalitate de sanse pentru o administratie publica atractiva si competitiva.
Institutia Prefectului Judetului Salaj a fost premiata in cadrul sectiunii implicarea cetatenilor – premisa în definirea serviciilor publice. Potrivit biroului de presa al Institutiei Prefectului, Carta Serviciilor Publice din Salaj cuprinde date despre toate institutiile din Salaj, referitor la obiectul de activitate, serviciile pe care le acorda cetatenilor, activitatea institutiei si datele de contact.
Brosura a fost tiparita in 100 de exemplare si a fost distribuita primariilor din judet. Careva exemplare au ramas la biroul de relatii cu publicul al institutiei.
La conferinta au participat peste 100 de persoane, reprezentanti ai administratiei publice românesti si europene, ai organizatiilor neguvernamentale, ai mediului universitar, ai mass-mediei.

rn