Compania Tiriac Energy, divizia de energie a Grupului tiriac, a inaugurat ieri, oficial, in prezenta a numerosi invitati, statia de alimentare din municipiul Zalau, situata pe strada Simion Barnutiu nr. 22A. 

Valoarea investitiei se ridica la aproximativ 50.000 de euro. Aceasta face parte din reteaua în franciza Tiriac Energy – Sincro, care cuprinde în prezent patru statii, din care doua sunt in judetul Salaj. Este vorba despre statia inaugurata ieri la Zalau si inca o statie in Simleu Silvaniei, acestora adaugandu-li-se alte doua statii, la Botosani si in comuna Dorobantu, judetul Constanta. Pana in anul 2020, reteaua va include 50 de parteneri, spun oficialii companiei.
“Ne-am propus sa construim un lant de benzinarii cu capital 100 la suta românesc, care, sustinute de un brand puternic, sa devina o concurenta notabila pentru jucatorii traditionali din piata de retail de combustibil din România. Pentru a atinge acest obiectiv, ne bazam pe o colaborare de lunga durata cu noul nostru partener din judetul Salaj, domnul Florin Brânduse”, a declarat Remus Hîrceaga, Director General Tiriac Energy, in cadrul evenimentului de ieri.
Desi va functiona sub o noua titulatura, Tiriac Energy – Sincro, statia din Zalau este în continuare în administrarea lui Florin Brânduse, Director General al West Oil SRL, care coordoneaza si statia de la Simleu Silvaniei, parte a aceleiasi retele.
“Oportunitatea de a activa sub un brand cu o notorietate ridicata, asa cum este numele Tiriac, ma onoreaza si ma obliga în acelasi timp sa ofer prin cele doua statii din reteaua Tiriac Energy – Sincro un exemplu de bune practici si standarde înalte de calitate. Am încredere în acest parteneriat si în beneficiile lui pentru clienti, oras si afacere în sine”, a declarat Florin Brânduse, administratorul statiilor salajene.
Ambele puncte de alimentare din judetul Salaj pun la dispozitia clientilor produse petroliere de cea mai buna calitate, provenite din surse interne, si o zona de magazin sub titulatura “Coffee & shop”.

Brand-ul Tiriac este orientat spre avantaje oferite consumatorului

În anul 2015, Tiriac Energy a luat decizia strategica de a demara înfiintarea unei noi linii de business, prin dezvoltarea unui lant de benzinarii, atât asistate, cât si neasistate în timpul alimentarii. Noua afacere porneste, din start, cu avantajul brand-ului “Tiriac”, brand care a demonstrat calitate, de-a lungul anilor, atat pe piata asigurarilor, cat si pe piata de masini sau pe piata imobiliara. Acelasi brand isi propune sa demonstreze, acum, aceeasi calitate si pe piata de benzinarii.
In conditiile in care majoritatea jucatorilor de pe aceasta piata si-au concentrat si isi concentreaza in continuare atentia asupra agentilor comerciali, a marilor flote de masini, Tiriac Energy – Sincro isi indreapta atentia, in principal, catre micii consumatori, catre omul de rand, care nu beneficiaza in prezent de prea multe avantaje la pompa: plateste pretul cel mai mare, cel mai adesea cash, si intotdeauna pe loc.
“Ne-am propus sa facem mai mult pentru persoanele fizice”, spune Remus Hîrceaga, Director General al Tiriac Energy.
Unul dintre avantajele de care se vor putea bucura clientii Tiriac Energy – Sincro vor fi cardurile cu discount-uri, disponibile in toate statiile. Folosind aceste carduri la alimentare, clientii vor acumula puncte ce vor putea fi transformate ulterior in carburant sau in sume de bani care vor putea fi folosite pentru a achzitiona tot ce isi doresc, inclusiv vacante, nu doar anumite produse de la anumiti parteneri.

Inovatie absoluta pe piata

Aditional retelei de benzinarii în franciza Tiriac Energy – Sincro, Tiriac Energy are în plan pozitionarea în zonele urbane, dar si în cele de tranzit, a 150 de statii de carburant inovatoare, self-service, fara personal, care mizeaza pe rapiditate si pe nevoia clientilor de a putea alimenta usor si în proximitate. Acestea vor opera sub titulatura Tiriac Energy – Prompt. Chiar daca la ora actuala mai exista pe piata statii de alimentare fara personal, Tiriac Energy vine cu o noutate absoluta, o inovatie marca proprie, si anume terminale unde clientul va putea plati carburantul cash, nu doar cu cardul, aceasta fiind, de altfel, singura varianta disponibila in prezent in cazul celorlalte terminale din Romania.
Remus Hîrceaga, Director General al Tiriac Energy, spune ca 57 la suta dintre alimentarile care se fac in Romania la pompa sunt cu plata cash. Acesta este, practic, si motivul pentru care au adus pe piata aceasta solutie inovatoare si accesibila tuturor, nu doar detinatorilor de carduri.
In Salaj avem deocamdata doua statii Tiriac Energy – Sincro, in sistem franciza, dar in viitorul apropiat vom avea pe raza judetului si statii self-service. Locatia acestora nu se va limita doar la mediul urban, dimensiunile lor reduse permitand amplasarea lor si in zonele rurale sau de tranzit.