Monitorul preţurilor prezintă interes
La trei luni de la înfiinţare, platforma Monitorul preţurilor este accesată zilnic, în medie, de 10.000 de utilizatori.
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, spune că rezultatul este mulţumitor şi demonstrează că iniţiativa a fost de bun augur.
“Cele mai căutate produse sunt uleiul, apa plată, zahărul, carnea de porc şi ouăle”, a declarat Chiriţoiu pentru Mediafax. Despre proiectul care este funcţional deocamdată doar în capitală, dar urmeză să fie extins şi în alte oraşe.
Reţelele de supermarketuri şi hypermarketuri practică aceleaşi preţuri în toate magazinele din ţară, aşa că Monitorul preţurilor poate fi de folos şi celor din provincie, stop_coloana dacă vor să îşi facă o idee despre costurile unui produs la diferiţi v‘nzători.
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a anunţat, în urmă cu două săptăm‘ni că ia în calcul o platformă asemănătoare celei pentru produsele alimentare şi pentru carburanţi.
