Parinti si bunici pacaliti cu jucarii vandute on-line

Luna decembrie este, cu siguranta, perioada din an in care parintii si bunicii cumpara cele mai multe jucarii. Fie ca faceti cumparaturile direct din magazin, fie on line, trebuie sa fiti atenti la calitatea produselor cumparate, dar si la seriozitatea vanzatorului. Numeroase reclamatii inregistrate in ultima perioada la Comisariatul pentru Protectia Consumatorului Salaj se refera la lipsa informarii sau informarea incompleta a cumparatorilor privind caracteristicile esentiale, lipsa avertizarilor si a indicatiilor privind varsta minima recomandata a utilizatorilor sau lipsa traducerii in limba romana a acestor informatii de pe cutiile cu jucarii. “n cazul cumparaturilor on line, mai multi salajeni au reclamat faptul ca nu au fost informati corect in legatura cu pretul total al jucariilor, cu toate taxele incluse sau cu precizarea costurilor legate de transport. Un alt aspect se refera la faptul ca au fost indusi in eroare de preturi mici, “la promotie”, dar apoi au platit pretul intreg, pentru ca promotia nu mai era valabila, insa acest aspect nu era mentionat pe site-ul vanzatorului. E bine de stiut ca atunci cand faceti cumparaturi on line aveti 14 zile la dispozitie pentru a va razgandi, fara sa fie nevoie sa va justificati decizia. Pentru a evita surprizele neplacute, stop_coloana inspectorii de la Protectia Consumatorului va recomanda sa cumparati jucarii numai din magazine sau raioane specializate, unde se elibereaza factura, bon fiscal sau chitanta fiscala, pentru ca veti avea nevoie de acestea daca ulterior vreti sa depuneti o reclamatie. Orice reclamatie legata de o jucarie achizitionata trebuie semnalata mai intai magazinului de unde a fost cumparata si, in caz de nerezolvare a problemei, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.