…și problemele Zalaului
Centura ocolitoare a Zalaului, de șase ani a ramas facuta pe jumatate. Traficul din oraș este aglomerat, încurcat de tiruri, iar „semafoarele inteligente” nu pot descongestiona traficul. O știe pâna și șoferul autoturismului cu numarul SJ 01 MUN.
O treime din totalul de 3.428 de garaje și copertine din Zalau sunt construite ilegal, datând din epoca de dinanite de 89 sau din vremurile tulburi din anii 90. Multe dintre ele sunt chiar în centrul orașului, dosite în spatele blocurilor, unde reușesc sa îngreuneze bine circulația pe arterele mici și lasa mulți șoferi fara locuri de parcare.
Zalaul este singurul oraș salajean în care populația este deservita de autobuze. Dar daca în 1990 aveam 57 de autobuze și microbuze, în 2014 mai avem doar 43. Reiese ca un autobuz ar deservi un numar de 1.244 locuitori. stop_coloana
Cinematograful Scala este de foarte mulți ani închis. Nu-i nimic, mergem la meci
Zalaul este orașul cu cea mai slaba activitate economica dintre toate orașele reședința de județ din Regiunea Nord-Vest, conform datelor de la Registrul Comerțului publicate în Planul de Dezvoltare Regionala 2014 – 2020 al Ministerului Dezvoltarii Regionale. În Zalau sunt doar 2.750 de agenți economici, în timp ce Cluj-Napoca, orașul care conduce clasamentul, are cu aproape 18.000 mai multe firme, respectiv 20.161.
