Ploaia de promisiuni a început sa ne inunde auzul. Și asta deoarece, anul acesta, adio galeți, tricouri, sacoșe cu de-ale gurii și alte „atenții” care, cu ani în urma – mai ales în mediul rural – erau nelipsite din stâlpii gardurilor dupa ce treceau, cu alai, pe ulițele satului, grupurile de simpatizanți sau membri de partid care-l purtau, ca pe un ginerica, pe candidatul care se și vedea primar. Prin urmare, este de așteptat ca bataliile în câștigarea electoratului se vor da, pe de o parte, între proiectele trecute deja în „agenda de primar”, iar pe de alta, în imaginea care s-a considerat ca da cel mai bine la public, aceea de… baiat bun, la locul lui, liniștit, cu familie, copii, purcel, cațel, gaini, pui de rața, de curca etc.Evident, este de așteptat ca toate expunerile din perioada campaniei electorale sa se faca la limita bunului simț. Și asta deoarece, din experiența anilor electorali trecuți, au fost destule situațiile în care candidații, în dorința de a-și asigura cât mai multe voturi și-au terfelit contracandidații, n-au ținut cont nici de mama, nici de tata, doar-doar stop_coloana vor pacali electoratul!În acest context este de vazut – în situația în care, teoretic, nu mai e voie sa se umble cu „atențiile”electorale, în ce masura candidații își vor atrage votanții de partea lor. Iar batalia va fi inclusiv pe panourile electorale, în contextul în care legislația nu prevede clar daca lipirea afișelor cu candidați se face în ordinea alfabetica a numelui sau pe partide. Așa ca, mai mult ca sigur, și în cazul panourilor publicitare, se va sari peste limita bunului simț, adica fie se vor rupe afișele, fie se vor tapeta, de sus pâna jos, cu aceleași fețe, fie vom vedea chipuri de candidați „pictate“ în toate culorile și chiar… desfigurați! Daca va fi așa sau nu, vom trai și vom vedea!