În majoritatea magazinelor din Zalău, fie ele alimentare sau nealimentare, ţi-e dat să vezi mari “reduceri de preţ” cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, ori promoţie pentru anumite produse. Dar să nu le credeţi pe toate. Cele mai multe reduceri sunt operate numai din pix, după o metodă de succes împotriva căreia protecţioniştii consumatorilor se pare că nu au găsit încă leac. Metoda este un simplă. Avem un produs x care costă 80 de lei. Luăm eticheta jos şi scriem 100 de lei, apoi tăiem peste 100 şi afişăm 80 de lei preţ nou cu o reducere de 20 la sută. Clientul este agăţat practic de eticheta “preţ redus”. Aşa se face că mai toate magazinele din urbe au “reduceri”. Reduceri care de fapt sunt ţepe, acum de sărbători. stop_coloana
Chestiunea zilei
Articole
Investiție eficientă: prețul aurului a crescut cu aproape 30 la sută în ultimul an
Prețul aurului a crescut în ultimul an cu 28%, arată datele publicate de unul dintre jucătorii importanți de pe piață. Pe lângă valoarea cantitativă a acestui metal, în timp, produsele realizate din aur pot câștiga și o valoare de colecție. „În cinci ani, considerând o creștere de preț de 99%, avem parte de un câștig de 246 de lei, sau de 44% față de costul inițial. Peste zece ani, același lingou va valora 1.168 de lei, însemnând…
Mai mult...Zalău: Copiii Centrului de zi au fost ținta ”operațiunii Christmas child”. O mână de oameni au adus zâmbete pe chipurile și în inimile lor
Luna decembrie a fost luna bucuriei și pentru copiii care frecventează Centrul de zi înființat de Primăria Municipiului Zalău și care funcționează prin Direcția de Asistențǎ Socialǎ. După orele de școală, copiii de aici au beneficiat de o serie de activități specifice sezonului, iar parteneri din Zalău și de peste hotare au pus suflet și tot ce au putut pentru a le dărui copiilor daruri și clipe memorabile. Și-au dat mâna Primăria Municipiului Zalău, vluntari din Finlanda,…
Mai mult...