Transurbis invită zălăuanii să facă reclamaţii pe site-ul www.tuz.ro
Ne bucurăm că ziarul nostru este popular şi mulţi sălăjeni aleg să ni se adreseze când întâmpină probleme. Este şi cazul mai multor sesizări privind transportul în comun din municipiul Zalău. Cetăţenii spun că linia numărul 11, înspre şi dinspre Ortelec, circulă rar, cu precădere în weekend, când, spun călătorii, de la ora 19:40 la ora 22:00 nu mai există niciun autobuz pe acest traseu. O altă sesizare se referă la faptul că scaunele nu sunt curăţate suficient de des şi că miroase urât în autobuze.
Dan Ruzici, directorul societăţii Transurbis, ne spune că soluţia este ca cetăţenii să depună cu încredere sesizări sau reclamaţii pe site-ul societăţii sau la sediul acesteia. Ruzici cere tuturor cetăţenilor care au de reclamat situaţii privind societatea pe care o are în subordine să acceseze site-ul www.tuz.ro, unde la secţiunea “contact” au o rubrică destinată su-gestiilor şi reclamaţiilor. O altă modalitate de a depune sesizări sunt prezentarea la sediul firmei, pe strada Fabricii, nr. 30/A sau prin e-mail la adresa office@tuz.ro. Directorul ne asigură că se ţine cont de toate sesizările care se aduc în scris şi încearcă să găsească o soluţie viabilă pentru cetăţenii care aleg serviciile oferite de Transurbis. Paul Maghiu, purtător de cuvânt al SC Transurbis SA, ne-a informat că întotdeauna când a avut loc o sesizare sau o reclamaţie, situaţia a fost remediată. Acesta a exemplificat prin modificarea orarului pe linia 11, unde la ora 7 şi 15 stop_coloana minute circulă două autobuze care duc elevii, la fel şi la ora 14.00, când aceştia termină orele de curs. Aceste măsuri au fost luate în urma unor sesizări depuse de cetăţenii din cartierul Ortelec. Tot Maghiu ne spune că în urma unor reclamaţii au fost modificate staţiile de autobuz din acel cartier şi reamanajate. Astfel, staţia “Popa” din Ortelec a fost reasfaltată şi lărgită anul acesta, iar staţiile “La Bazine” şi staţia de la biserica nouă au fost modificate anul trecut, când s-a reasfaltat zona de staţionare a autobuzelor şi s-au montat bănci şi copertine de ploaie. În majoritatea staţiilor din cartier s-au afişat şi grafice de circulaţie. Tot în urma sesizărilor şi a articolelor publicate în cotidianul nostru, conducerea Transurbis a sporit numărul controalelor pe linia numărul 11, pentru a diminua numărul cetăţenilor care se urcă fără bilet, cu precădere cei de etnie romă. Purtătorul de cuvânt al Transurbis a mai afirmat şi că societatea de transport în comun e deschisă la orice sesizări din partea publicului călător şi că cei care conduc societatea analizează sesizările călătorilor şi se iau decizii.
